ojojojoj.............

I morgon gäller det! Har idag terroriserat nära och kära  med att tvinga dom att gissa hur mycket jag gått ner OM jag gjort det...
Det är ju lika spännande varje gång och samtidigt väldigt sporrande om man gått ner!
I dag har jag vart med flickorna i stallet inne i stan och det var jättekul, i dag var det genomgång av regler och hur man hanterar en häst och nästa gång ska vi... lära oss att borsta hästen och vända den i spiltan.
Varje barn ska ha en ledare med sej, typ en mamma eller pappa och jag ser det som en nystart på att överkomma min lilla hästrädsla som faktiskt kom till pga en helgalen häst som vi hade en gång.
Ska jobba på frillo i morgon emllan halv ett och halv fyra. Kasper är ledig för Janne är hemma, tycker att  han kan få vara ledig åxå eftersom det kommer tider när han åxå kommer att vara heltidsbarn på dagis eller frillo.
Jag tror att jag ska ha som målvikt 65kilo, kändes bra att väga det då jag var med sist, tror inte att jag kmmer att se lika utmärglad nu som jag såg ut då, fast om det verkar så stoppar jag.
Herregud vad jag tjatar om min vikt, nu till nåt annat!
Vi lever bara ett liv eller hur? Då tycker jag att man ska ta och sätta sej ner och kolla in hur man vill leva det!
Jag känner att jag vill ha ett jobb som jag tycker om och att jag inte vill lämna mina ungar för att fara på resor, den vi gjorde med våra grannar var lyckad och den skulle jag kunna tänka mej att göra om med dom som sällskap och Joannh och Peter som barnvakter.
Jag känner mej så nöjd med livet, jag älskar min man och mina barn, min mamma och pappa, mina syskon och mina vänner, vi är friska allihop, vad kan man mera önska? JO att min lillasyster flyttade upp och får ett jobb här! Tycker ni kära bloggare att det är för mycket begärt?
Nu ska jag spela spindelharpan...den enklaste versionen!
Det är föresten 10,3 minus här och i Pello hos mamma och pappa var det över 20grader.
Ha en trevlig kväll kära bloggisar och så ska ni få läsa mitt resultat här i morgon ungefär vid denna tidpunkt!

Kommentarer
Postat av: majsan

Jag tror att du gått ner ytterligare 3 kilo,jag tycker inte att du begär för mycket när du vill ha dina nära och kära nära dig.Vi syns väl imorgon!!!

Postat av: Annika

Nej, det är absolut inte för mycket begärt av din "suster" att flytta upp! Nog borde hon väl ha sett färdigt av Jöööteporg! ;-)

2006-01-30 @ 20:36:28
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: eira

Göteborg??? (läste Annikas kommentar) Där kan man väl inte bo?? Blåsigt och regnigt och grått!! Näe... det är nog bara för eran systeryster att flytta hit upp. *ler*

2006-01-30 @ 21:48:23
Postat av: Erik

Du väger lätt jämfört med mig, min matchvikt är på omkring 87. På Måndagar brukar jag väga mest, brukar ju festa under helgerna.

2006-01-30 @ 22:16:18

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)