Lunch

I dag ska jag överraska min familj med köttfärs...soppa eller sås eller köttbullar...har just satt in klumpen på tining i mikron...kan bli en stor och smaklös biff åxå om jag har otur...
Vi ska åxå åka till Happis och kolla in lite tvättmaskiner, våran funkar bra just nu men man vet inte hur länge...Janne(min) har fixat den provisoriskt, den kan funka i ett halvår eller en timme, det vat man ju inte...
Pratade med Elli just och hon frågade om hon skulle hämta mej till dambad och jag tackade ja, bara jag slipper köra...har blivit lite harig sen jag och mamma voltade...
Har städat ur två skafferilådor i dag och fyndat 7!!!!!gamla konserver...det blev så mkt plats i lådan nu och så vet man att allt är ätbart! Ska gå lös i skafferiskåpen åxå och se hur mkt plats det blir där...
Såg Svenerik i 4:an i morse, det är inte utan att man känner sej lite stolt! Han har gjort så mkt för Haparanda och jag hoppas att han får ta det lugnare nu detta år, man kan ju inte köra slut på sej själv helt, det finns ju andra att delegera ut jobb åt! Hälsan är viktig!
Jag höll mej bra igår med min nya diet = att äte vettigt och slopa sockerprodukter...MEN jag ger aldrig avkall på ostbågar!!! Jag åt en drös i går kväll och det var så gott, vischyvatten till förståss...
Nu plingade mikron så jag ska kolla vad det blir för maträtt...
Ha en bra dag bloggisar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kunde inte hålla mig ifrån choklad lådan igår! :-(
Fan, vad jag var sur på mig själv!

Postat av: joannah

vad blev det av klumpen?

2006-01-02 @ 14:03:02
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Erik

Håller med om Svenerik, han verkar vara duktig.

2006-01-02 @ 19:21:56
Postat av: elli

Jag har ätit lösviktsgodis, laxmackor druckit cider mm Och vad det var gött!!!

2006-01-03 @ 08:43:15

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)