Läslus...

I dag hade jag tänkt hinna med att göra väldans mycket men...jag fastnade i en bok... jag fick inget gjort...annars brukar torsdagar vara städdagen för mej! Men är man läslus så är man!
"Stormens öga" heter boken och den var faktiskt så bra att jag inte kunde sluta, men när jag läst ut den så fick jag lite fart så jag satte på tvättmaskinen...sen hittade jag en hög med gamla Amelia som jag har läst och som jag tänkte ge till Elli och då fastnade jag i dom...
Fast det är ganska skönt att ha en sån dag åxå eftersom man ju behöver varva ner lite emmellanåt.
Kasper är dunderförkyld och jag hoppas att det går över till imorgon eller att det åtminstone blir bättre för vi ska till Umeå på lördag till söndag och jag vill inte lämna ungarna hemma om nån är sjuk. Joannah och Peter ska vara barnvakter.
Imorgon ska vi på studentfest till Suos, det är Lotta som avslutar sina 4 studieår och skall firas med pompa och ståt!
Jag är inte lika hungrig mera, tror att jag krympt min magsäck lite...eller så är jag snål med pointsen!?
Nu ska jag återgå till mina gärningar, tänkte faktiskt baka bullar eftersom ungarna klagar på att vi inget fika har.
ha en bra kväll bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, hoppas att min magsäck oxå krymper. Eller att jag åtminstone slutar att tänka på mat!!

Postat av: aegnes

jag undrar om du är med i samma bokklubb som jag? (svalan) men jag tror du ligger några steg efter mig, om det inte är så att du fått böckerna samtidit men inte haft tid att läsa förrän nu.

2006-01-26 @ 17:58:38
Postat av: Cessi

Förutom *incidenten* med att "vända om och gå hem"...istället för att träna kioskliv, så bakade jag lite kanelbullar och slätabullar igår.
Har tänkt på semlor i flera dagar så jag köpte
grädde och tänkte pröva den 20% -tiga grädden till semlorna.(så mycket smalprat överallt som man känner en press)
men det är sista gången jag köper den grädden till semlor eller tårtor, den går inte att få lika hård som annan.
Men det var gott iallafall, i detta hushåll har 3 semlor gjorts idag , och av dessa tre har jag ätit 2 Älskar semlor.

2006-01-26 @ 18:09:30
Postat av: Anki

Gratulera och hälsa till "mosters" flicka på studenten, från mig....
kan du baka bulla utan o smaka???Fast du har väl points kvar????

2006-01-26 @ 20:40:08
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Jag kan baka utan att smaka! Är alltid baksugen när jag räknar points...men jag smakar aldrig...

2006-01-27 @ 07:40:28

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)