Karaktär...

Min karaktär skall i dag och fram till tisdag utsättas för ett karaktärsprov...inget godis, ostbågar, fika mm skall in i min mun...Nej, utan jag ska hålla hårt på lunch, middag och tre mellanmål!
Måste åka en sväng till Happis och inhandla diverse frukter för annars skiter det sej direkt!
Känner att min motivation har kommit tillbaka och då vill jag inte vara hungrig för det är då som fallgroparna blir många...
Har tänkt ta itu med tvätten i tvättstugan i dag...högen är så stor så jag ser inte taket...
Håller på att läsa en bok och jag har inte riktigt koncentrationen för nåt hushållsarbete...måste ta mej själv i kragen...det positiva med läsandet är att jag inte äter...alltså när jag läser...
Janne är med Heikki och ungarna i stan på bandyträning, så jag måste ha lunch till dom när dom kommer hem och det är vid halv tolv tiden.
Har kollat runt lite i min garderob och fann till min fasa att mycket därinne är som en "kasslerdräkt" på mej så nu jäklar blir det nya tag!!!!
Pontus har ännu feber stackarn, hans kompis Markus ska ju komma nu denna helg och dom planerade att köra skoter, nu blir det nog bara filmtittning och chipsätning och läskdrickning...
nej nu ska jag sätta på mej sockar för jag fryser om mina fötter och sen ska jag göra morgonröjet...dvs plocka upp från gårdagen...
Men ha en bra dag bloggisar! Ni som är sega med inslag får lov att skärpa till er!
Föresten Anki! Janne hämtade 4 skinkor från Maxi....Igår åt vi en...Idag blir det makaronilåda...


Kommentarer
Postat av: joannah

Du glömde skriva om den viktiga detaljen om vilka som var hos er på middag igår!

Postat av: eira

Har du börjat på vv nu? var de mkt folk där?? Borde man kanske.....?

2006-01-07 @ 12:21:35
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: eira

Jag har haft uppehåll alldeles för länge....ska kolla om jag kommer tisdagen efter denna - jag jobbar nu denna tisdag.

2006-01-07 @ 19:30:19
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: nina

Vet du kajsa det där med att du skrivit här om VV och dina ostbågsbegär med mera, gör att jag också har fått mig en tankeställare......Men det är SÅ SVÅRT !!!! jag är en godis alkoholist och det på riktigt. Så jag får väl se om jag också drar med mig svägerskan Eira och masar mig(oss) dit....

Förresten ...tror du att vi klarar av den uppgift vi har tagit på oss?? Jag börjar ångra mig smått...

2006-01-07 @ 19:43:46
URL: http://http://anin.blogg.se/
Postat av: elli

Du klarar det. Jag vet det. Du vet ju varför det blev som det blev sist. Visst blir det väl dambad i morgon? Alla mina tre flickor ska följa med. Då kan vi handla mera frukt efteråt. eller hur?

2006-01-08 @ 11:01:39
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anki

Jag köpte bara en skinka=)
Hoppas din motivation håller i sig. Jag håller tummarna och alla andra fingrar också=D
Vi kommer nog inte på dambad vi tänkte gå på Nautilus istället eftersom vi ska på vattenspinning på tisdag...

2006-01-08 @ 11:42:27
URL: http://anki.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)