jag är en härmapa...

Detta snokade jag rätt på i Eiras blogg och jag gillar ju sånt här därför härmas jag...

4 jobb jag haft   affärsbiträde i min pappas affär
                              barnskötare
                              potatisskalare på Karungiskolan
                              kioskbiträde

4 filmer som jag kan se om och om igen  Grease
                                                                              Två bröder emellan
                                                                               Jäkelskapsfilmerna
                                                                                Alla Jönssonligorna

4 ställen där jag bott  Pello
                                         Haparanda
                                         Kukkola
                                         Karungi

4 tvprogram som jag gillar  Kung av Queens
                                                    Will och Grace
                                                     Hem till gården
                                                    Lets dance

4 ställen där jag varit på semester  Dorotea
                                                                   Lycksele
                                                                   Gotland
                                                                    Uppsala

4 sajter som jag besöker dagligen  Webblogg.se
                                                                   Aftonbladet.se
                                                                   Hjärtebarnsföreningen.org
                                                                    Blocket.se

4 favoriträtter  Potatisgratäng med grädde
                             Makaronilåda
                             Mervis goda fisksoppa
                             Pizza

4 ställen dit jag skulle vilja fara  Gotland igen
                                                             Fjällvandring i fjällen
                                                             Uppsala
                                                              Wilhelmina

Ja detta var detta! Återkommer med en viktkommentar i kväll! Solong kära Bloggisar och ha en riktigt bra dag!
Föresten får jag min lön i slutet på februari och då blir det ju en lite större summa...

Kommentarer
Postat av: joannah

jag härmde åxå, så nu har jag den fast med annorlunda svar, finns att skåda på min blogg

Postat av: Nina

Jag har inte härmat dig....jag orkar inte ----är för lat.

Jag vill bara ge en spark i baken från mig för att jag hoppas det går bra ikväll !! Och det gör det säkert, jag och Eira har gjort en deal, vi skall vara utan godis en månad....(Hör du det Eira ! kommer du ihåg det ??)

Jag vill oxå sluta med allt svammelätande....Måste fråga dig, var har du hittat motivationen , jag har tappat motovation redan i höstas någon stans....och jag hittar inte den, jag har promenerat då och då runt byn för att hitta den men tyvärr är den borta, spårlöst borta.

2006-01-31 @ 12:03:53
URL: http://anin.webblogg.se
Postat av: eira

Bra Kajsa! Detta var sån lätt "enkät" så egentligen skulle Nina behöva göra den också! *flin*
Håller tummarna för ditt vv-besök ikväll - själv, jobbar jag! Förvånad??

2006-01-31 @ 12:47:55
Postat av: Anki

Har ju inte sett dig, så jag kan inte ens gissa hur mycke du gått ner. Får väl dra till med 1,1kg sen förra veckan=) Har du varit alls till stan o handla? Iså fall har du gått ner så mycke så jag inte känner igen dig=D

2006-01-31 @ 18:32:04
URL: http://anki.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)