Snappat upp från Joannah

svar på frågor

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Aldrig i livet
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Hästhoppnig.                                                                          Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut
Vad är viktigast för dig? Att nära och kära får vara friska
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Renovera våra båda hus, har ett i Pello åxå.
Tänker du mycket på ditt utseende? Alltid, fast det märks inte
Är du skyldig någon pengar? Tror inte det, eller?
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? När Janne väcker mej och säger att kaffet är klart
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Familjen, tyvärr
Hur länge varade/varar ditt längsta förhållande? Snart 20 år och det håller ännu!                                       Har du piercing? Ja
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mamma och pappa så klart! och givetvis min man och mina barn!!!
Vad slösar du helst pengar på? Mat och sånt som man behöver
Vill du gifta dig? Igen?? nej
Vill du ha barn? Jag har 6 underbara ungar, nu vill jag bara ha barn barn...
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Sällan                                                                      Vilka husdjur har du ? Ödlan Bertil och sköldpaddan Skalis och en kanin som är ute                               Vilka djur är du mest rädd för?SPINDLAR...
Vilka språk kan du? Svenska, engelska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? jättebra!
Hur vig är du?Otillräckligt...
Vad dricker du helst när du är törstig?Vischyvatten
Vilken är din favoritglass? Glassbåt tror jag.
Vilket kaffe sörplar du helst? Jag gillar Zoega                                                                                                     Tror du på livslång kärlek? Absolut
Vad äter du helst när du ser på film? Olw:s ostbågar                                                                                       Lever dina föräldrar tillsammans? Jajamensan
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ja gärna                                                                                    Har du tandläkarskräck? JA ! 
Vad heter du i mellannamn? Sara
Var är du född? På Bodens BB, sen uppväxt i Pello.
Biter du på naglarna?Jämt och ständigt
Är du beroende av något? Min familj...                                                                                                                     Hur ofta motionerar du?  Alldeles för sällan.
 
Nu är det ni andra bloggisar som får göra detta!


Kommentarer
Postat av: eira

Bra Kajsa!! DU är inte nån latmask!!!! *applåderar*

2006-02-16 @ 21:23:20
Postat av: Anki

Det skulle vara en höjdare o se dig i en såpa typ big brother, jag skulle sitta klistrad vid TVn. Tom. ta ledigt från jobbet=)

Postat av: joannah

vad duktig du är =)

2006-02-17 @ 19:59:27
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Erik

Spindlar.....he,he

2006-02-18 @ 10:52:26
Postat av: elli

Ja men vad du är duktig syster yster!!!! Håller med om att det vore kul att se dej i typ Big Brother. Jag skulle nog åxå ta ledigt. Undrar om deltagarna får ta med sin familj dit...

2006-02-18 @ 16:04:49
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Bettan

Den här var rolig, den "lånar" jag!

2006-12-04 @ 20:35:43

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)