segisar!!!

Är det bara jag och Eira som är på blogghugget i dag? Inga uppdateringar så långt ögat når...Annika förstår jag har inte tid för hon städade toan när jag kom dit och gjorde en liten paus för min skull innan hon fortsatte men ni andra? Städar ni åxå?
Jag är sketahungrig...har just klämmt ett äpple men vad hjälper det? Pontus öppnade kökslådan och visade ostbågepåsen som Janne köpte i går...men jag lät den ligga...DET är väl karaktär?
Jag skulle så stort åka på jobbet i jean i dag, det kändes så bra, kände mej som nån som var 165cm lång och vägde 52kilo...Jag bad Janne försäkerhetsskull ta en bild med digitalen bara för att jag skulle få med egna ögon se hur läcker min bak såg ut...men kan ni fårstå vilket platt fall det blev? Min ända såg ut som på en som är 165cm lång men åxå lika bred...snabbt åkte jeansen tillbaks i skåpet och täckbralloran kom på! Har fått ett önskemål av en humoristisk bloggare att publisera bilden på bloggen men jag vill inte chocka er än, kanske om 10kilo...
jag städade här i går men idag synns det inte så jag skiter i det, vill familjen gå omkring i ett stökigt hus får dom det, jag kommer att vara på teaterträning hela helgen med undantag för ett besök hos Enbuske/Huhta så mej stör det inte... Men vad jag däremot ska göra i morgon efter jobbet är att städa badrummet på Annikas sätt!!! Jag lovar att det blir rent!!!
Nu ska jag klura ut nåt antihungrande eftersom min kurrande mage kanske väcker ungarna...
God natt Eira...du är väl den enda som tar dej tid med bloggeriet... vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: eira

*skrattar* Hoppas du sovit gott!! Hur städar Annika toaletten?? Nu blir man ju nyfiken?? Berätta!!

O förresten så tror jag inte alls att din häck såg så där bred ut alls!! Säkert jättefin jeans-häck! *ler*

2006-02-10 @ 07:56:51
Postat av: Annika

Jag var oxå fruktansvärt hungrig, efter allt skurande, så jag tryckte i mig 4 st päron! Var egentligen inte sugen på frukt, men jag tog ett päron och den var så goood så jag tryckte i mig 3 till! Men oj vad mätt jag blev av det!!

Postat av: Mamma

Jag tycker att du ska strunta i städningen , sätt dig riktigt skönt och skaffa örproppar och skygglappar. Jag gör det numera

2006-02-10 @ 12:03:42
Postat av: Nina

Jag fick boken idag. Dev verkar vara bra, jag skall ta itu med den nästa vecka. Och sedan det där med teatern: Jag hopppas att inte alla föreställningar är på kvällen utan att någon är på eftermiddagen eller så. för annars missar jg teatern och det är ju som tradition att på karungiteatern måste man gå !!!!
Jag jobbar den helgen natt, börjar kl.20.00, dett var en vink så ni lägger en föreställning på em.

2006-02-10 @ 16:09:33
Postat av: Erik

Jag brukar ta havregryn, mjölk och en liten klick jordgubbsylt på kvällen, gott, tror dessutom det finns värre saker att äta då.

2006-02-10 @ 18:57:41
Postat av: elli

HUR städar Anicka dasset?

2006-02-11 @ 11:15:48
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Fia Liikamaa

hej
smyger runt och kollar hur ni har det och det verkar ju vara ganska bra!!

2006-02-12 @ 09:19:33
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Anki

Jag håller med Eira. jag tror att du kan ställa upp som Levismodell med en nätt liten rumpa. Tänk vad du skulle tjäna pengar o Levis skulle sälja jeans.

2006-02-12 @ 12:00:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Monica

Huvaligen vad alla är nyttiga nu. Eller är det bara vad ni skriver? Så nyttigt är farligt att leva. Sluta stressa, det ger bra resultat utan allt för mycket ansträngning. Man blir bara piggare. Måste ju försöka peppa mig själv. Jag skall nu för första gången sätta mig ner och titta på OS. Måste ge viktminskning när man är så aktiv.

2006-02-12 @ 16:27:36
Postat av: fia

hmm finns du på familjeliv också??
där häckar jag jämt vre det inte för den sajten hade jag inte lärt känna en kotte här.... ;-)

2006-02-15 @ 19:04:55
URL: http://lunasmammas.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)