Planera!

Jag tycker att alla ni bloggisar ska planera in så att ni kan komma och titta på våran fenomenala jubileumsshow första helgen i mars detta år! Fredag-lördag-söndag kör vi så det ryker i Kghallen!
Vi håller som bäst på att kämpa med våra roller och repliker så jag blir väldigt besviken om ni inte dyker upp. Har nu varskott er i god tid så ni kan skriva in detta i era kalendrar!!!
Jag är redan nervös...
janne, ni vet min lilla goding har köpt ostbågar till mej...har sparat 4 points i dag så jag kanske mumslar ostisar i morgonkväll, vilken karaktär jag har, eller hur?! Mitt vanliga slappa fettoego skulle givetvis ha sprättat påsen och redan glufsat i mej hälften...men nu är det så att jag så gärna vill komma ner på mina 10% under tiden som vi har Mia som konsulent och troligtvis är det t om 11 mars...
med lite tur den 11 april. jag har 4 kilo kvar dit, sen är det bara ytterligare 7 kilo kvar tills jag nått min målvikt, och den har jag bestämt själv, jag skiner i bmi värdet för skulle jag gå efter det så skulle jag se ut som en Biafratarzan...
Nu ska jag gå och duscha mej samt sanera garnityret för att sedan krypa till kojs och sova. I morgon ska jag städa sovrummet och Kaspers rum så jag behöver vila lite...
ha en bra natt kära bloggisar och för er som läser detta i morgonbitti: Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: eira

Låter som att man måste boka in nån kväll i mars då! Meddela tid sen när du vet exakta tider o sånt! *vinkar* Ha en bra dag du osså!

2006-02-09 @ 08:36:28
Postat av: eira

Får vi alltså inte se bilden på dig o jeansen??

2006-02-09 @ 11:37:52
Postat av: Anki

Ja vi vill se jeansbilden. Första helgen i mars åker vi ju dit pepparn växer=)
Jag tror iallafall att det växer peppar där.

Postat av: kajsa

Eira! Aldrig i livet!!! Kanske om 10 kilo minus...

2006-02-09 @ 19:52:32
Postat av: eira

Fegis!!!

2006-02-09 @ 21:32:47

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)