Nervös

Jag har börjat bli lite nervös inför våran föreställning! Jag ska ju sjunga själv några gånger och det funkar så bra hemma, kommer i håg alla orden och så men så fort vi tränar är det glömt... Mervi skulle komma hit i kväll och då ska vi träna lite på utantillsångerna.
Jättekul att vi fått en till bloggis i vårt gäng! Jag pratar om Annbritt, det är så längesen man hört av henne, fast skulle hon se mej nu så skulle hon inte tro sina ögon...hur man som trogen vv:are har kunnat äta upp sej igen...
På tisdag är det dags igen! Jag har väl inte mått så jättebra denna vecka och det har resulterat i ett obehagligt snaskande av allt och inget, när hungern gjort sej påmind har jag tagit det som vart lättast och närmast! OCH igår vräkte jag i mej ostbågar!!!! Men det är lugnt nu, har faktiskt vart en runda i morse men inte mötte jag då Mia, hon har koll på läget säger hon men jag ska minsann kolla med henne på tisdag om hon har vart på några rundor. Fast hon är så liten och späd så hon kan gott och väl sitta inne en hel helg och frossa i ostbågar!
I morgon blir det en spännande OS final. Sverige möter Finland i ishockey, vi ska börja vår träning tidigare så att vi möjligtvis kan åka hem och kolla finalen sen.
Såg Lets Dance i går  och kunde inte annat än konstatera att svärmor hade rätt att Arja skulle åka ut, fast jag tyckte nog att hon var duktig i går. Apropå det så hoppas jag verkligen att ni bloggisar sluter upp och kommer på vår föreställning till helgen! Premiär på fredag klockan 19.00, lördag och söndag börjar vi klockan 18.00. och dessutom serverar vi vin och öl på fredag och lördag! Alltså publiken får köpa det om dom vill, jag tror att jag ska köpa ett glas vin före... skoja bara!
Nu sak jag fortsätta att läsa lite innan jag hämtar min lilla Lydia från Ida.
Ha en skön kväll kära bloggisar!!!! Min blir inte skön men krävande...ska ju träna sångerna...

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag håller med dig att man börjar bli nervös inför fredagen, den närmar sig med storm steg.
Jag hoppas att vi får träna sångerna imorgon, de går si så där för mig.

2006-02-25 @ 21:26:18
Postat av: Mikael från STHLM

Du ,jag kommer ochså att sitta framför tv när matchen drar igång,heja swe!!!!

2006-02-25 @ 21:33:57
Postat av: elli

Men kära älskade syster!!! Du sjunger så bra. Du TROR att du inte kan sjunga och blir nervös för det då ni tränar. Men jag vet!!! Du har en jättebra röst och håller toner. Tvivla inte på dej själv utan känn dej säker då du äntrar scenen. Kramis

Postat av: Anki

Vad du är modig som törs sjunga ensam för publik.
Hoppas sverige vinner=)
Idag åker ju våra pojkar

2006-02-26 @ 09:52:36
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: aegnes

du kajsa har väl inga problem med sjungandet. SKÄMS på dig som ens tänker tanken!

2006-02-26 @ 13:32:40
Postat av: emma

Jag saknar er känner mig instängd här i ,vicktor har varit feber fri sen natten till igår nicke har lovat att vi ska fara och handla när han slutar jobba han är här i byn i dag skönt att komma ut och se lite folk och kolla om det finns kvar några böcker på rean

2006-02-26 @ 14:42:33
Postat av: Mia

Superduper att du varit ute o gått. De har jag oxå, har varit två svängar med hundarna på förmiddagen.
Underbart väder idag.
Hoppas de kommer gå bra när du ska sjunga, du kommer klara de galant tror jag. =)

2006-02-26 @ 15:24:32
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Nina

Det kommer att gå jätte bra med sångerna. !!
När den första nervositete lagt sig så går det super. Jag kom ehm igår och då såg jag brevet om utblidningen för kyrkvärdar, Såklart jobbar jag nätter hela den helgen , så jag vet inte om jag pallar med den, men samtidigt könner jag att jag MÅSTE vara med på den......

2006-02-26 @ 18:31:53

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)