Nervös väntan...

I går blev jag så sugen på en bulle när jag och Annika satt och drack kaffe...det blev Annika åxå...så vi åt en bulle...om det blir dåligt resultat i dag så vet ju ni alla bloggisar att det är bullens fel, eller hur?
Jag hoppas att jag gått ner i alla fall ett halvt kilo, för nu har väl värsta fläsket rasat och som ni nog alla förstår så består min kropp numera endast av muskler...det finns ju feta och robusta muskelknuttar, det har då jag sett...i spegeln...
Jag ska städa i genom tre skåp i dag! Hörnskåpet i köket, städskåpet i hallen och skåpena i badrummet, men först ska jag med Janne och Kasper till stan och göra lite ärenden.
Nu måste jag agera för att kunna gå på toan för där blir det säkert 3 hekto minus efteråt...
Ha en bra dag kära bloggisar för det ska jag ha!!!
Återkommer med en liten lätt rapport om mötet i kväll!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var ju jag som "lurade" i dig en bulle! :-)
DOm såg så fruktansvärt goda ut, blev såå sugen! Men det satt bra i maggen!

Postat av: Anki

Vad kul att du blivit kyrkvärd=) Måste du gå i kyrkan varje söndag? Ska Annika också med?

2006-02-07 @ 19:02:51
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Mamma

Några hekto har du nog gått ner, eller kanske några gram

2006-02-07 @ 19:40:56
Postat av: eira

Men hallåå......var är viktrapporten?? Vill ju veta... tummarna håller på att bli blå!

2006-02-08 @ 06:51:14

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)