Nedgångsrapport

Jag hade gått ner 200gram...fast jag trodde inte jag skulle ha gått ner nåt efter mina frossor under helgen så jag är super nöjd ändå!
Nu ska jag hålla stenhårt på pointsen hela veckan för då blir det bättre resultat next tisdag.
Innan jag kom hem i går var jag med Elli och Lotta och kollade en lägenhet, den var fin men skitig och luktade både parfym och bajs...
Lotta sa att Jessika sagt till henne att det blir billigare och ta en trea än en tvåa????? Lotta skulle vara nöjd med en etta! Så om ni kära bloggare vet nån som kan tänkas hyra ut en etta till Lotta så ring Elli!
På kvällen när jag kom hem hann jag just vräka i mej middag så ringde telefonen och vi blev bjudna bort  på en sen supe...Vi gick dit direkt och blev där i en och en halv timme, det var så gott och trevligt och jag satt där och glömde mina points...men i dag...då är det hårda puckar!!!
Ha en bra dag kära bloggisar! Eira! kommer du i håg hur vi tröstade oss i Övertorneå när vi inte gick ner så mycket? Var det med skrovmål eller...

Kommentarer
Postat av: eira

*asg* jo det var väl skrovmål eller nåt annat i skräpmats-väg.... Grattis till dina 200 hekto!! Allt som är minus är bra!!! *ler*

2006-02-08 @ 08:18:39
Postat av: Mamma

jag gissade ganska bra, men du kan ju vara nöjd när du inte gått upp

2006-02-08 @ 15:21:18
Postat av: Mamma

jag gissade ganska bra, men du kan ju vara nöjd när du inte gått upp

2006-02-08 @ 15:21:23
Postat av: Anki

2 hekto är väl inte helt fel eller? Så länge det är minus


Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)