Ledighetskommiten här...

Ja nu är jag ledig i 6 hela dar...skönt!!! Imorgon ska jag med Annika till Luleå, vi ska på Willys och fynda lite billiga pizzor...
Nu ska jag sätta på kaffe till Kim som är här och ska joxa med Pontus skoter. Familje Täikkö och Isaksson och Enbuske har vart här i kväll och då pratade vi gamla minnen och det visade sej att samtliga hade mina gula cykelbyxor i färskt minne...
Min mp3 spelare har gått pajko, vet ej hur, ska ha lite Gestapoförhör med vissa speciellt utvalda i morgon...
Nix, nu ska jag fixa fika, ha en bra kväll kära bloggare för det ska jag ha!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för fikat var gott och kör försiktig i morgon

2006-02-02 @ 20:44:33
Postat av: Cessi

Hade jag vart där hade jag varit deinem ÖB:assistenten und helpt you with förhören.

2006-02-03 @ 00:25:48
Postat av: Anki

Jaså ni ska till luleå!!1
Inget har ni sagt....


Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)