Jubileum eller...

I fredags var det ett år sen jag och mamma virvlade runt i snön ute på en äng i Kukkola med min röda buss, glömde bort det men när jag kom hem från Luleå i fredags blev jag påmind om det...jag firade med att vräka i mej tacos...firandet gällde ju inte själva voltigen utan att jag och mamma klarade oss nästan helskinnade. Mamma har ju ännu ont i axeln.
I dag ska Janne åka med flickorna till stallet, jag ska stanna hemma och mysa med pojkarna, just nu sitter Wille och Kasper och väntar på att nån går ut i frysen och hämtar glass och jag tror att denna nån är jag... så jag går nu...
Ja nu har dom fått glass! Dom har ätit jättebra middag och det måste ju premieras med en strut!
Pontus ska på innebandy klockan 5 så jag skjutsar dit han och hämtar sen.
Har vart värre flitig i dag, jag har nämligen fixat garderoberna i Lydia och Pontus rum...puh...det tog nästan hela dan!
Nu tror jag att jag ska gå och äta lite mat men jag vet inte vad...möjligtvis makaroner och ost, köpte faktiskt rotsakspure i Finland, tänker mej att det nog är gott och det kanske jag provar.
I morgon är det ju dan med stort D... har inte vågat väga mej på några dar...spännande blir det iallafall.
Nå nu blir det mat för mej, tack och hej -  leverpastej! Ha en bra dag kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: elli

Snart ser du ju ut som en spindel!!!!! Eller som skitranden i en räka!

Postat av: elli

Ja fy vad obehagligt i magen det känns då jag minns vurpan. Huh!

2006-02-06 @ 18:54:38
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: eira

Håller tummarna för morgondagens vägning!!!

Otäckt med vurpa ju - tur att ni vart helskinnande efter det!

2006-02-06 @ 19:28:46
Postat av: Erik

God kväll.

2006-02-06 @ 20:00:17
Postat av: Nina

Så här heter boken. Tjänst i heligt rum: Handbok för kyrkvärd.

9152623653. tror att det är nå artikelnummee ellr dylikt. men gå in på Bokus. därifrån beställde jag och fraktfritt var det har jag för mig, att jag inte tänkt på att fråga om jag skulle beställa en åt dig oxå. jag tänkte att du kan titta i min...och du behöver inte beställa för min kommer ju snart

2006-02-06 @ 21:23:20

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)