Inspiration

I dag ska jag om jag ids och orka börja med mina prommisar. Annika gav mej lite inspiration i går så om grannens hund är ledig tar jag med han på en liten marsch... Jag tror att jag åxå ska baka vaniljbullar eftersom en av mina ungar var sugen på såna.
I dag ska jag jobba på frillo igen, tror att jag ska vara där med Majsan.
Lydia är hemma i dag för hon är så förkyld och hostig att hon har sovit dåligt.
Läste i dagens tidning att det tydligen förekommer mycket narkotika i Kiruna trots att dom tagit fast ett gäng. Vissste inte att det var så mycket där, har alltid trott att Kiruna är ett renlevnadssamhälle...
Det är hemskt att vår värld har blivit så hård och grym, vad skadet bli av våra barn? Som Annika sa i går så är det hemskt att inte veta vad våra barn går för framtid till mötes!
Ha en bra dag bloggisar för det ska jag ha! Föresten har vi teater träning i kväll och ingen av er har skrivit om det var nån speciell revy som ni kmmer i håg som rolig, så skärp till er nu! Jag vill ha nåt att komma med i kväll!!!
Nu sak jag klä på mej och förbereda prommenad och bakning!

Kommentarer
Postat av: häxan1

först ska jag gratulera DIG, GRATTIS; GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
Varje, generation, har samma problem, HUR BLIR DET ?
Hur klarar MINA ungar, här i TUFFA livet, hade samma funderingar, när MINA BARN, var BARN!
Är stöd åt ERA ungar, när DOM växer(nu kommer MINA ungar, att kommentera dethär)LÄXA dom, vilket är RÄTT O FEL, och ha TUR, att DOM är JUST MINA UNGAR!
Hoppas NI förstå, vad jag menar!
Tack o hej, leverpastej!

2006-02-01 @ 08:43:07
Postat av: joannah

jag tycker det bästa från revyn var när ni hade melodifestivalen, den gången du sjöng wow wow i karhuvaara bussen for i diket, men men.... ja du vet vilken jag menar, den tyckte jag var bra!
Har du bandet hemma, vi kanske kan kolla på det när jag kommer nästa gång!

Postat av: Emma

Jaha då ska du på teater fjolle möte det hade jag glömt tänkte ju komma och visa vagnen men får väll göra det i morgon om du inte är allt för upptagen :-)

2006-02-01 @ 08:52:06
Postat av: Emma

barnavagnen precis den här blir det http://www.emmaljunga.se/product.asp?bvid=3&artnr=12607

2006-02-01 @ 08:58:04
Postat av: Mamma

Angående revyn ta Lets dance, eller Jepardy
med samhällsroliga frågor om Haparanda

2006-02-01 @ 12:45:06
Postat av: Anki

Är det kul o jobba på frillo?
Jag gissade ju nästan rätt om din viktnedgång=)
Vinner jag nåt?

2006-02-01 @ 18:34:18
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Annika

Om jag nu har inspirerat dig.....kan du inte ge lite inspiration åt mig? :-)
Hade planerat att fara ikväll.....jag vet inte vad som hände, latmasken kanske?

2006-02-01 @ 20:42:07
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Erik

Hett tips för prommisar, ta med en mp3-spelare med
lite schysst musik.

2006-02-02 @ 18:47:01

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)