Hamstring

I går var jag som sagt var i Luleå och ni kan ju gissa att jag hamstrade VV pizza från Willys...jag köpte 10 st...Annika köpte 8st och sen kom hon på i kassan att vi nog kommer att vara less på ananas...
Köpte åxå 7dvd filmer...vår familj är ju en riktig tv och filmfamilj!
just nu sitter ungarna och kollar på "pojken med pruttbyxorna"
Pontus och Markus är ute och kör skoter, trots att det är 22minus... Men dom kommer in och värmer sej då och då och far inte nå längre bort.
I går sket jag fullständigt i vv och alla pointsen...jag åt 2 tortillasbröd med lite köttfärs och grejer och sen på kvällen tryckte jag i mej lite choklad och chips... men i dag är det hårda puckar igen...
Jag ska inte vara så aktiv i dag eftersom min näsa har runnit i natt och jag vaknade med lätt huvudvärk, kan ju vara baksmälla av chokladen för jag drack inget starkare än vischyvatten...
Ha en angenäm dag kära bloggare!

Kommentarer
Postat av: majsan

Nog får man väl fuska någon gång oxå,var det int kallt att åka till Luleå??

2006-02-04 @ 11:09:48
Postat av: Anki

Jag trodde ju att ni skulle åka idag lördag.
Förlåt!

Postat av: Mamma

Det är - 28 här

2006-02-04 @ 17:30:59
Postat av: elli

Hej! Är du förkyld? Jag har bakat veganbullar och vart tillMattila med Sara för att hälsa på delikatesserna. Kram

2006-02-04 @ 18:40:05
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: häxan1

Ha en bra , lördag!!!!!!!!!!!

2006-02-04 @ 19:38:47
Postat av: Erik

Jag tycker du gör rätt i att strunta i pointsen ibland.

2006-02-05 @ 15:03:46
Postat av: Mamma

Har du varit lat idag ? Eftersom du inte skrivit något idag

2006-02-05 @ 19:55:33
Postat av: Majsan

Vi har nästan 31 grader kallt just nu men det sjunker säkert mer, vad har kollegan hittat på?

2006-02-05 @ 21:02:16

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)