Fredag



Här ser ni två grabbar som stilat upp sej...eller håller på!
Familjen Pesula/Isaksson har blivit bjudna på julbord i Kukkola
idag så så gäller det ju att hålla stilen...
NICKE!!! Hahaha...det trodde du inte va?! Men jag vågade...
I dag har jag vart hemmavid med ♥Lydia igen!
Hon har sovit över hos en kompis i natt som kräktes hela natten...
...och vad tror ni att hysteriska jag gjorde då?
Jo, jag lät inte ♥Prinsessan stanna på skolan utan hon fick åka hem...
...där jag slängde ALLA hennes kläder i tvättmaskinen...
...själv åkte ♥Prinsessan i badet...
Alltså, jag ville inte att hon, om hon hade fått nån smitta ,skulle smitta ner nån...
Men sen fick jag höra att kompisen fått nån allergisk reaktion...
Nåväl! Jag for med ♥Prinsessan och ♥Janne till stan...naturligtvis fick jag jubilera med mitt 8:de
besök på Ikea...stolarna hade inte kommit men vi träffade ♥Malin,♥Oliver och ♥Monika där...
...och ♥Eira med syster! Jag köpte mera värmeljus och två ugnsformar.
Utvecklingssamtal med ♥Lydia, som förlöpte väl!
Middagen då?! ♥Janne tog upp en bit innanlår..."detta kan man inte misslyckas med"...sa han!!!
Vad hände då? Jo, när ♥Janne ätit klart frågade jag om han ville ha en tandpetare...
..."en tandpetare" sa han..."det räcker inte med en...jag måste ha tio"...
Next time får han göra köttet själv och jag kokar potatisen!!!!
Måste bara tillägga att samtliga som åt använde tandpetare efteråt...
Nu har ♥Peppe åkt till Pesula/Isakssons för han skulle agera chaufför i kväll!
♥Janne och ♥Pontus är på innebandy!
Jag, ♥Lydia,♥Henny och ♥Kasper ska mysa med film och godis nu!
Ha en trevlig kväll kära vänner!
TACK ♥Sussi!!!!! För att du hjälper mej med du vet vad!

Kommentarer
Postat av: anna

så spännande att gå in på allas bloggar nu....
ha en trevlig helg!!

Postat av: Bettan

Hahaha!! Jag tror jag skrattar ihjäl mig! Nicke ser ut som Mikko (vaktmästaren) fast tvärtom....=) (du fattar vad jag menar va?)

2006-12-08 @ 18:16:32
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Ha en trevlig fredagkväll:)

2006-12-08 @ 20:03:45
Postat av: Nina

Jag satt uppe halva förra natten för att slippa svika dig....nej men jag känner att jag ORKAR INTE göra seriöst skoljobbe hela söndagen, hellre gör jag det på kvällar.....och halva nätterna nu.....så jag kommer själv på söndag. Vi ses !!!


Men ikväll blir det sängen istället för skolan måste SOVA!!!!!!!!!!!!!! Är så trött.

2006-12-08 @ 21:13:49
Postat av: Cessi

Jag förstår inte hur detta innanlår kan skapa så myckettandpetaranvändning.
Du har fått mig att göra Tjälknöl, som har varit godkänd från alla möjliga håll.....

2006-12-08 @ 21:49:48
Postat av: Emma

Vad fint det blev jukbordet var jätte gott pojkarna sover och jag tror jag ska gå och lägga mig jag med

2006-12-08 @ 22:19:06
Postat av: Susanne

Skoj att du blev nöjd :)!!
Ändrade lite efter att vi pratat - satte mörkgrå tevt istället för svart i löpande text. Sen satte jag samma i kommentarer - istället för vitt. Blev d bättre så ??
Tyckte det skar sig lite...
Kram!

2006-12-08 @ 22:34:18
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Susanne

Jo förresten - hör av dig när du hittat en bild så byter vi sen!

2006-12-08 @ 22:36:00
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

Fint du har jort om bloggen :)

2006-12-08 @ 22:37:36
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: häxan1

vad, HAR NU gort?
GoNATT!

2006-12-08 @ 22:43:56
Postat av: anna

TJUUUSIGT VÄRRE!

2006-12-08 @ 22:46:27
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

WOW!!! Vad fint du har det här!

2006-12-09 @ 07:04:16
Postat av: elli

Är detta nåt nytt mode? Anna är i så fall en mode ikon!!!! För det var hon sombörjade.

2006-12-09 @ 09:07:44
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Mamma

Jag kände inte igen ditt inlägg. Fy 17 vilket väder. Vi får nog inte något besök i morgon, det blir säkert halt.

2006-12-09 @ 09:41:12
Postat av: lydia

jätte fint

2006-12-09 @ 10:10:56
Postat av: Sussi

Förresten - skitsnygg frissa Nicke hade!! Går han på Heikkiläs?? ;D
*fniss*

2006-12-09 @ 13:51:02
Postat av: Fia

skulle nog också ha gjort som du ang övernattning o kräk.... HUga...

2006-12-09 @ 16:11:47
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Snajsig blogg och snajsiga frillor.*s* Fanta frisyr?

2006-12-09 @ 23:04:13

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)