10 kilo...

...ska jag försöka gå ner nu!
I morgon börjar jag med stegmätare...
...och prommisar...
och bättre föda!
Nu har jag dammsugat och skurat!
Tvättat kläder och gjort middag.
I morgon blir det Happis på morgonen...
och knäck på kvällen.
Lördag, Pello först och skinka sen.
Ha det gött mina vänner!
Ser framemot Happisbladet i morgonbitti...
och en kopp kaffe innan vi beger oss...
söderut!
Bertil vill ha mat så det blir till att ha syrsesång över julhelgen...
Nina! Åh, så skönt att hon mår bra nu!
Cessi! miss you!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en God Jul & ett Gott Nytt År!

Postat av: Erik

Nej, Katarina, min syster, du är allmänt stark och jag har höga tankar om dig, men samtidigt säger jag alltid som jag tycker, ibland innan jag ens blivit tillfrågad :). Jag tror absolut inte att det är en bra idé att börja försöka äta smalt o dyl, precis innan julhelgen. Ät och mumsa på istället och börja istället när vardagslunken börjar igen, för hur mycket kan du tänkas gå upp under denna jämförelsevis korta period som julhelgen är? 1-2 kg? Promenera kan du dock gärna göra.

2006-12-22 @ 07:44:37
Postat av: elli

Håller med erik!!!

2006-12-22 @ 08:30:29
Postat av: Emma

Mycket kloka ord av erik och elli :-)

2006-12-22 @ 09:11:26
Postat av: Bettan

Håller också med Erik, Elli och Emma. Själv drar jag igång min viktminskning efter 13-dan, innan dess är det ingen idé med all julmat, för att inte tala om alla födelsedagar....

2006-12-22 @ 12:39:21
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Sussi

Du är fin som du är!!

2006-12-22 @ 16:05:22
Postat av: Ulla

Kan vi inte försöka ta ner tio kilo tillsammans. Nej, jag menar tio kilo var, men tillsammans.

2006-12-23 @ 14:39:12
Postat av: Linda

Jag hade oxå behövt ta bort 10 kg men jag gör nog som de säger högre upp, startar ftr julen :)

2006-12-23 @ 18:44:56
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)