Lördagmorgon

Sitter med en kopp kaffe vid datorn. Läste igenom nyheterna på aftonbladets hemsida, fy så mkt olyckor det händer på tivolin i år...Jag minns när jag var med en kompis till Luleå, vi hade våra två minsta med oss och dom skulle åka virvelvinden...Lydia fick panik och gallskrek, vi hade sagt i från att killen inte skulle ta tag i deras bänk och ge fart men det gjorde han ändå och Lydia höll på att flyga av...Anki gick dit och ropa åt han att stänga av hela karusellen så Lydia kunde komma bort...Hon kommer aldrig att åka mer!
Janne har fört Peppe till stan för han är på väg till Boden för att testa om han klarar teorin till körkortet. Han går en intensivkurs i Kalix på två veckor. Jag kan inget annat göra än att hålla mina tummar för han!!!
I går städade vi hela huset...suck...sånt borde man göra varje dag men det orkas inte...det är sand överallt och kläder och leksaker och saftfläckar på golvet...mm...
Om det blir fini ilma i dag så bär det av till sandbankarna...sen på kvällen blir det vattning igen...
I går var jag på Mickes blogg och kollade på hans länk "tjuvlyssnat" jag kan tungt rekommendera den, fick skratta högt flera gånger...
Redan vid halv tio tiden i går kväll började ögonlocken ramla ner...det är hopplöst att försöka se nåt på tv...och då hade Janne snarkat på i fåtöljen redan en halvtimme. Jag sa till han i morse att vi lever ett tråkigt liv...nog finns det väl annat att göra än sova framför tv:n...
Nix nu ska jag ta mej ett badkarsbad och sen ska jag väcka ungarna...dom lägger sej senare än vi...
Ha en bra dag bloggisar! För det ska jag försöka ha...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha det så skönt på bankarna! Här blir det poolbad för killarna medans jag målar, och sedan blir det 85 års kalas som tydligen kommer att hålla på lääänge (det har tom inhandlats från systemet!):)

Postat av: Sussi

Håller tummar å tår för Peppe!!! Ha en härlig dag :)!

2006-08-05 @ 09:42:07
Postat av: Majsan

Hoppas att det går bra för Jesper idag , håller tummarna så det vitnar....

2006-08-05 @ 11:52:48
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: elli

Vad skoj att Jesper klarade teorin!!!! Vad han kan!!

2006-08-05 @ 13:04:43
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Malin

Klarade han den! Å vad kul!!! Vi längtar alla efter att han får körkortet för vi har våra förhoppningar om att kommer hit oftare då!

2006-08-05 @ 13:18:22
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Sussi

GRATTIS JESPER!!!!

2006-08-05 @ 15:31:57
Postat av: Kajsa

Som ni ser på Sussis kommentar så KLARADE PEPPE TEORIN!!!!!

2006-08-05 @ 16:07:32
Postat av: Lotta

haha ahh man håller juh tummarna. räknar med joannah nu.. ;)

2006-08-05 @ 17:23:33
Postat av: www.elli.webblogg.se

Vaddå smaldirekt!!!!

2006-08-05 @ 17:37:27
Postat av: Erik

det vore hemskt att åka någon attraktion, t.ex berg och dalbana, och sen är det något som går snett.

2006-08-05 @ 18:29:29
Postat av: Majsan

Gratta Jesper från mig,när ska han köra upp då?

2006-08-05 @ 19:59:51
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Anki

Grattis snart kanske du har chaufför:)

2006-08-05 @ 20:49:31
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Grattis Jesper!!
Har oxå länken "tjuvlyssnat", visst får man skratta mycket *asg*

2006-08-05 @ 21:34:32
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Erik

Grattis Jesper!

2006-08-06 @ 18:41:43

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)