Hett, hett ,hett

Vilken hetta vi har fått! Har vart på sandbankarna hela dagen i dag, där är lite svalare i alla fall och ungarna som vart väl insmorda har plockat nättingar och musslor....fy så äckligt med nättingarna...när jag och Joannah släppte dom så borrade dom ner sej i sanden...urk! Nu blir det skor på för mej när jag går i sanden...
Pontus tjatar om att han vill ta hål i ögonbrynet...det får han inte eftersom han har klaffel!
Jag visade han pappret som hans hjärtdoktor skrivit om det men han vill ändå att jag ringer och frågar i morgon...på pappret står det "barn" och han känner sej faktiskt inte som ett barn...suck...!
Såg att Sussi har semesterstängt...jag tycker att vi ska skriva protestlista!!!
Våra morgonprommisar känns tyngre för varje dag...men det är bra att Mervi envisas!!!
Nu ska jag hoppa i säng med en bra film, typ "Bröllop och Jäkelskap" Vi behöver mkt humor i vår vardag!!!
Har börjat på min 39:onde bok för i sommar....Aha, tänker ni då! Gör hon inget annat än läser...?
Altanen börjar bli klar, lite målning som vi missat i mörkret kvar bara.
Har inte sett så många bloggisar på sistone...vad har ni för er egentligen? Jag vet att några jobbar och några har semester...men är det ingen av er som inte bor här som inte ännu har upptäckt Karungi?
Godnatt på er bloggisar!
Sussi! Ska ni med till bankarna i morgon om det blir fint väder?
Annika! Blir det nån prommis i morgon? Du sms:ade inte?!
Elli! Ha det så treeeeevligt på jobbet!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

har inte riktigt tid att läsa just nu så det blir ingen direkt kommentar men ett Grattis på namnsdagen Kajsa idagQ! Inte alla som har smeknamnet i almanackan!!!

2006-08-02 @ 23:44:17
Postat av: elli

TACK för den du!!! Men förmodligen så lär vi synas idag om lillebror med familj dyker upp. Hoppas!!!Fy, menar du att nättingarna borrade sej ner i sanden? Alltså att det finns, kanfinnas, såna äckelpäckel i sanden. Usch!!! Annika har inte kunnat höra av sej till dej för hon har haft fullt sjå med att pressa på Mattis strand!

2006-08-03 @ 06:52:18
Postat av: Malin

Hojta till ifall Erik å dom kommer! Isåfall tittar vi också förbi!

Postat av: Anna-Lena

Fyyy för nättingar...

2006-08-03 @ 09:19:06
Postat av: Nina

O vad det låter härligt med sanbankarna!! Där var vi mycket som ungar med mamma och pappa som små....det är underbart där !!!

Ha en bra dag på "banken" med bok i handen *hi,hi*

gick allt bra på sönadg föresten?

2006-08-03 @ 10:46:55
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Lotta

hur kommer det sig att pontus inte får pierca ögonbrynet? har det med infektionsrisken elelr nåt att göra?

2006-08-03 @ 10:56:36
Postat av: AnnBritt

Hej Kajsa !

Jag har ett jobbförslag till dig... jag hör av mig efter helgen !

2006-08-03 @ 11:22:19
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: anna

tur att du har "foppatofflor" då -perfekta att ha i sanden & så gör det ju inget om de blir blöta :)

2006-08-03 @ 16:46:23
Postat av: Anki

Tycker inte om när de har ringar i ögonbrynen:-(
Och inte i näsan heller....
Är väl gammelmodig.

2006-08-03 @ 19:19:40
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Vilken är den bästa boken du läst i sommar???

2006-08-03 @ 19:32:06
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)