Guld och Silver...

Guld och Silver...

Elli har informerat mej om sin uppdatering...så då är det bara att gör det själv åxå!
Först och främst så måste jag ge en STOR eloge till min älskade lillebror!!! Han är blodgivare och när han lämnade nu senast så gav han pengar na till hjärtebarnsföreningen!!! Jag känner mej så rörd av hans omtanke. TACK snälla brorsan!!!
Jag och Lydia har vart till stan och gjort lite ärenden...bla har Lydia klippt håret! 10 cm är taget, hon är som en dröm min lilla prinsessa!
Jag har även betalt Häxan! Har ni gjort det? Hon måste ha pengarna på lördag!
Kasper har vart hos Vicktor på em, han blev t om bjuden på middag och sen fick han låna en film..."Kalle och chokladfabriken". När han kom hem från Virre så ringde han till Wille och där satt vi sen och sinkade Annika i sitt arbete...Det var första gången som lilla Anton var där på visit och då passade han på att baja ner sej...
Väl hemmavid har telefonen ringt som bara den och tillslut kom lugnet och här sitter jag...Elli var en av dom som hörde av sej för att meddela att hon minsann uppdaterat sej!!! Bra gjort syrran, få se hur lång tid det tar till nästa...
Ha en bra kväll kära bloggister! Jag ska försöka ha en sådan omän det blir svårt...
Elli! Analys efter Idol eller????
Cessi! Har korten kommit fram på din mejl?

Kommentarer
Postat av: elli

Ja jävlar vilket Idolavsnitt det var idag! Kommer kanske till dej på min rast så vi kan analysera OM du inte är på resande fot förstås. Håller med dej att Erik har hjärtat på rätta stället.

Postat av: Cessi

Mm jag har fått bilderna , tusen tack!
Vad snygga och fina ni ser ut på bilden!

2006-08-30 @ 22:25:21
Postat av: Malin

God morgon moster! Kan du inte lägga in en bild på våran prinsessa?

2006-08-31 @ 07:28:29
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Sussi igen

GRATTIS MOMMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-08-31 @ 08:41:01
Postat av: Sussi

Jo - häxan har fått betalt - tror att jag var först... Vad fin han var Algot :)! Å vad roligt me massa bebisar hos er!!!

2006-08-31 @ 08:43:59
Postat av: eira

...o grattis till mommosen också!! Vad kul med ett litet barnbarn till!!! Du har dina så nära dig också, härligt. Jag önskar vi hade våran mormor närmare oss.

2006-08-31 @ 08:45:42
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Annika

GRATTIS Mommo...än en gång!!! :-D

2006-08-31 @ 09:19:27
Postat av: Anna-Lena

Grattis!

2006-08-31 @ 09:27:09
Postat av: häxan1

Oj vad ROLIGT :-)
Grattis MOMMO, det var STOR KILLE :-D

2006-08-31 @ 09:56:56
Postat av: Erik

Tack syster,

2006-09-02 @ 06:58:22

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)