Glada tonåringar

Glada tonåringar

Visst är dom fina Pontus och Markus! Tänk att dom har vart kompisar ända sen dom gick på lekis... Jag hoppas att dom alltid kommer att vara det!
Ett problem har jag!!!CARRO! Tror att du är den enda som kan hjälpa mej...just det! Det gäller kameran...
Vi får inte ut på datorn alla bilder som finns i kameran...varför? Vi kan se dom i kameran men när jag ska ladda över dom så stannar dom i kameran...hmmm...vet du varför?
Klockan 6 i morse skjutsade jag Peppe till stan, han skulle övningsköra halv sju...märkligt vilken morgonpigg körskollärare han har...
I går bakade Joannah bullar och gjorde två svingoda broccoli/räk pajer, hon hade verkligen energi!!!
Kanske det var söstra på Maxi som gav inspirationen...
Hade åxå besök i form av våra vänner som mist sin lille pojke. Det kändes så bra att få träffa dom, fast mina tårar rann nästan hela tiden. När dom for hem så tänkte jag på hur stort ska inte deras hål i hjärtat vara...Att det ska kännas tungt och hårt, tänker mkt på hans syskon som hann träffa honom en gång men som säkert åxå hade sett framemot att få vara nära honom resten av livet... Joannah tänkte först gå bort från köket när dom kom för hon trodde att dom skulle bli lessna när hon har sin mage kvar men hon stannade kvar och hushöll i stället och det var bra.
Jag har tänkt att åka till Piteå och Dinosaurielandet med mina kottar...Kasper ÄLSKAR dinosar...och mamma...
Har läst lite i en av bloggarna om stället och jag tror att mina små skulle gilla det.
I dag måste jag få skattepengarna! Ungarna behöver lite kläder inför skolstarten... Kasper har växt ur nästa allt och Pontus kläder hålls just och just samman... Lydia har bra kläder och hon har fått så mkt som hon inte ens hunnit använda.
Skalis fick rent i sin bassäng i går, han var så glad och ivrig hela dagen och kvällen så han sover ännu...funderar på att väcka han...ska ta en bild på han när han ligger på en keramiksköldpadda, han tror nog att han fått damsällskap...hahaha...
Nix nu ska jag kolla finanserna och sen slå ett pling till Joannah.
Ha en bra bloggisar!
Carro! I am desperate!
Elli! Rast här i dag?


Kommentarer
Postat av: Annika

Dinosaurielandet finns ju på närmare håll.....!!! Ha ha ha ha!!!

2006-08-18 @ 08:05:21
Postat av: Majsan

Ska påminna Karro att hon hör av sig om kameran.....

2006-08-18 @ 08:14:08
Postat av: Sussi

Synd att vi inte ses ikväll! D där m dinosar lät ju skoj :)!

2006-08-18 @ 08:23:43
Postat av: Maria

Vi har varit ju varit på Pite Havsbad och jag måste säga att det inte är värt pengarna som det faktiskt kostar. De tar 75 kronor i inträde!! Mitt barn var in där och var ute på 10 minuter... Det är några stora dinosar där inne, en sandlåda och en liten hoppborg och självklart en lååååååång hylla med dinosaurier som man ska köpa vid utgången....

Postat av: anna

trevlig helg!

2006-08-18 @ 09:05:36
Postat av: Catharina

Há en underbar helg..

2006-08-18 @ 09:32:32
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg!

2006-08-18 @ 10:53:34
Postat av: Majsan

Vi har haft dator haveri o uppdatering o byta av grafik-kort i datorn så därför inge uppdateringar....
Syns vi i kväll???

2006-08-18 @ 12:44:59
URL: http://majsan.webblogg.se
Postat av: Karolina

Hm, låter konstigt :/
har ni testat köra in bilderna i en annan dator?
Kanske är själv usb-enheten som har pajjat på kameran eller datorn?
Får ni in några bilder alls i datorn?
Mycke frågor, jag vet. :) Men måste veta för o kunna bena ut den här grejen :)

2006-08-18 @ 13:13:01
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Kronken

Kameran?Kronk?

2006-08-18 @ 14:41:04
Postat av: elli

Jusst det, Dinosauriusparken finns på närmare håll och dessutom en livs levande tyranniosaurus rex!!!

2006-08-18 @ 17:34:44
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anki

Trevlig helg! Och stor kram söster:D

2006-08-18 @ 21:03:53
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Ha en trevlig helg!

2006-08-18 @ 22:45:36
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Malin

Joannah borde använda sin energi till at laga mat och baka och FRYSA IN (i sin egen frys!), så att hon inte behöver tänka på att laga mat när bebban kommer! Eller så kan hon komma hit med bakverken ;)Kul att pengarna äntligen kommit!

2006-08-19 @ 08:08:22
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Lotta

Tycker pontus har blivit alldeles för stor, om 3 år komemr han ju in på krogen. :O

2006-08-19 @ 12:18:46
Postat av: Emma ...

dom är så söta :-)

2006-08-20 @ 14:46:51
Postat av: Majsan

Du ska inte hör allt vad som sägs......:)

2006-08-20 @ 15:06:27
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Seija

Hejje tjejjen!! -uhh, vad fina bilder du har på din bloggsida!! Jag har av en särskild anledning tänkt mycke på ditt lilla hjärtebarn dom senaste veckorna.jag vill gärna vara med o göra nåt för han o alla andra små hjärtebarn,det e en grej jag tänkt bolla med dig om.jag ringer dig i veckan om det!..*krama*

2006-08-21 @ 00:10:08

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)