En speciell dag...

En speciell dag...

Har det vart i dag för min lillebror med familj har vart här!
Det är inte så ofta som vi träffas och ändå bor han inte längre bort än i Umeå...
Dom har tre pojkar på 7 år, 9år och 12år.
Eftersom dom skulle komma hit så kom ju även alla andra i familjen, alltså Täikkös, Suos och mina stora flickor med barn och mage.
Har nyss kommit ut från bastun, hann inte duscha i morse efter prommisen...jajaja...jag är ett snusko!
Det hanns inte ut till några sandbankar i dag  men i morgon bär det av! Jag tar ditt råd Anna! Foppisarna på! Den bästa boken jag läst i sommar är ju alltid den jag läst sist...suck...det är med stor sorg som jag läser sista meningen...sen tar det ett par timmar, ja to m en hel dag innan jag börjar med nästa bok!
Jag är lite orolig för min mammis för jag har i dom senaste bloggarna läst om att hon har ramlat!!! Nog för att hon är är som en gräshoppa i vanliga fall men ändå...
I morgon är det då dags för veckans sista tidiga prommis för till helgen tar jag sovmorgon!!!
Jag börjar nog att bli gammal för i dag t ex la jag mej på soffan och slocknade som ett ljus...var nästan medvetslöst trött...efter en halv timme var jag pigg som en ostbågspåse.
Nix mina vänner! Nu ska jag lura av tv:n från ungarna och sätta in dvd:n som med följde veckans tv bilaga...Min favorit! Kommisarie Frost!!!!
Häv ö najs ivning!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Åh va ni är flitiga som orkar ut på prommisar.. *avundsjuk*:D.. Själv tänker jag att ja ska ut på prom. men mycke mer blir de inte...:(

2006-08-03 @ 21:36:59
Postat av: mamma

Du behöver inte vara orolig. Jag var nyfiken och tittade bortåt ängarna till, men du har rätt jag är som en gräshoppa, men idag blev jag hallonmask.

2006-08-03 @ 22:31:09
Postat av: anna

det är alltid kul att ha folk omkring sig -idag ska jag träffa MIN bror... :)

2006-08-04 @ 09:22:28
Postat av: Malin

Tack för att vi fick lämna storkillarna hos dej igår! Och för jordgubbspajjen - den var supergod!

Postat av: elli

Fy så hett ute. Vi har stängt in oss på dagis. Herrestaligen! Inte kan man vara yte på dagarna när det är så hett, det är hemskt!!! Undrar just vilket snille som ritade dagis!!!!

2006-08-04 @ 13:27:10
Postat av: Linda

Jag ska oxå träffa min ena bror idag, fast vi ses ofta för han bor i stan*ler*

2006-08-04 @ 14:49:35
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Erik

Frost är verkligen bra.

2006-08-04 @ 17:28:15
Postat av: Anki

Vadå snusko????
Ta en servett o torka bort svetten:D:D

2006-08-04 @ 18:31:45
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Majsan

Frost går alltid hem. Visst är det varmt med vi ska int klaga, snart är det vinter....:)

2006-08-04 @ 19:19:25
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Sussi

Ha en trevlig kväll!

2006-08-04 @ 20:15:24
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)