Äntligen...

Nu har våra Siknäsvänner kommit! Nu känns det som att det kommer att bli en bra fest i morgon...
Tidigare på kvällen har min söstra Annika med husband och son hjälpt till med bord och stolar, dom hade med sej en underhållande Helen...vi har skrattat och möblerat så det stått härliga till!
Just nu är Janne och visar Roger vägen till stugan...jag sa att det var tjugo meter och jag tror att dom mätte bara för att bevisa att jag hade fel...jag överdriver ju lite som alla nog vet... hm...
Köpte tyg på Jysk...100 kr för fem meter...passar bra som duk...
Nej nu ska jag hoppa i säng!
Godnatt kära bloggisar!
Vi ses i morgon!
Sussi! Nicke måste komma tidigt för att godkänna vår grillning...annars kanske han får nattarbete..hehehe...

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas att ni får en riktigt lyckad fest!!!

2006-08-26 @ 01:31:28
Postat av: Anna-Lena

Håller me Anna; Hoppas ni får en kanonbra fest!

2006-08-26 @ 10:28:50
Postat av: Sussi

Tusen tack för världens trevligaste kväll! En eloge till dig, Janne och hela er stora fina familj! Kram - och Tack!

2006-08-26 @ 21:43:52
Postat av: anki

hoppas ni har en riktigt lyckad fest. Hälsa Janne o gratulera från mig :))
Kram

2006-08-26 @ 22:31:45
Postat av: Majsan

En får tacke för en jättetrevlig och rolig afton med mat och underhållning:)

Postat av: Sara

Moster! du måste ta o bränna en skiva med alla bilderna från festen, slår vad om att fyllegrisen Anneli vill ha bilderna på sig själv :)

2006-08-27 @ 20:14:33
Postat av: Annika

Tack för ett jätteroligt "kalas"!!!

2006-08-27 @ 20:17:27
Postat av: häxan1

Tack för allt, roligt, inte ALLS ont ihuvudet;-)

2006-08-27 @ 20:38:13
Postat av: Catharina

Hoppas att ni hade det toppen mysigt på festen. Jag kommer att ringa dig någon dag i veckan. Hoppas huvudet mådde bra i går

2006-08-28 @ 08:17:28

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)