Så här glad är jag när påsken snart är över...

Så här glad är jag när påsken snart är över...

Kolla in vilken lycklig jag...nu är påsken över och man slipper alla ägg och gratänger...
Skämt åsido!!! i dag har jag vart in till Happis med svärmor, mamma och lillesyster. Vi var in på Catalog och fyndade lite av varje, jag köpte ett par "mellantåskor" och en fliströja.
Sen gick vi på Prixfiket och fikade, vi hade en verkligt mysig stund i stan i lugn och i ro.
När jag/vi kom hem bytte jag om och gick på en en och enhalv timmas prommis... gissa om jag vart svettig?
När jag kom in igen så sa svärmor att hon skulle hem i dag så Janne och Pontus körde hem henne medans jag gjorde maten. Vi fick middagsgäster i form av Joannah och Pekka, det var mkt roligt!
 Sen kom Emma och dom åxå en kort sväng sen dom vart hos Nickes morsa på middag, dom stannade inte så länge och det var ju inte roligt!
Lydia och Henny ska sova i tv-rummet i bäddsoffan har dom bestämt och det passar mkt bra för då kanske dom inte väcker Peppe så tidigt...
Nu ska jag tömma och fylla diskmaskinen och sen ska jag ta mej ett varmt och skönt bad...eller så hoppar jag i säng med min bok...Just nu läser jag en bok av Dennis Lehane som heter svart nåd. Jag kan livligt rekomendera den!!!
Ha en skön kväll kära bloggisar för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: joannah

haha den bilden gillar jag!

Postat av: Cessi

Tänk vilken söt syster man har !
Oj, vad man kan skatta sig lycklig!
För övrigt kan jag hålla med om den "livliga rekommendationen" av bok, Lehane är bara för grym!
Goddnight sweet heart och alla andra!

2006-04-16 @ 21:02:56
Postat av: elli

Här sitter men i lugn och ro och läser din blogg OCH då kommer våran kära mor och släpper världens längsta fis. Huvva!!!
Men nog ser du glad ut. Jag såg dina fina 75:- skor och sådana ska jag åxå köpa. Eller om det var Cessis skor, men snygga var dom.
Här är det hocky som gäller för samtliga utom mej och Sara. Vi synns imorgon

2006-04-16 @ 21:08:49
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Cessi

Det var Kajsas skor men jag tänkte köpa gula...

2006-04-16 @ 21:18:41
Postat av: Cessi

..och sedan fjölar jag av för en stund...

2006-04-16 @ 21:20:01
Postat av: kajsa

Skorna kostade 95 kronor...mammas fisar luktar aldrig gott...din stackare!!!

2006-04-16 @ 21:22:55
Postat av: Sussi

Men vilken glad bild Kajsa =D! Påsk å äggfisar hör väl ihop!!?? Ni har säkert åxå släppt en liten påskfis...

2006-04-16 @ 21:39:33
Postat av: fia

skön bild!

2006-04-17 @ 06:58:57
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Erik

Kvällen är över, men ska försöka ha en skön dag.

2006-04-17 @ 07:55:54
Postat av: eira

Åh vilken härlig bild på dig Kajsa!!!!

2006-04-17 @ 08:35:10
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Majsan

Du är för härlig Kajsa !!!!
Imorgon gäller det....

2006-04-17 @ 10:14:41
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Anki

Vilken bra bild på dig söster:-D Man blir så glad när man ser den.

2006-04-17 @ 14:46:57
Postat av: Annika

På tal om påskfisar, nu törs man släppa dom! Men här luktar dom inte ägg, har inte ätit ett enda ägg denna påsken!! :-D

2006-04-17 @ 16:06:31
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Lotta

japps, mamam sa det. det dumma är att jag fråga jessica om det var dom som skulel hyra ut ungdomslägenheterna men hon sa att hon inte hört något om det iaf, å det var för typ 1½ månad sen. men ska kila in dit nån dag å sen ringa den där gubben så får vi se. :) tack för hjälpen...

2006-04-17 @ 16:50:43
URL: http://lottis.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)