Onsdag

I dag har jag haft en lugn och trevlig stund med Sussi och Agnes med barn ( Sussis barn inte Agnes).
Fick en sån smarrig bild på lilla Filip när han åt en mums mums...Han såg så lycklig och kladdig ut! Sussi var åxå lycklig och kladdig...
Sen kom Joannah och familjen Täikkö hit och Joannah började göra muffins med Peppe i flera omgångar. En som verkligen gillar muffins är ju Hampus, jag hoppas att han orkade med middag sen...
Sen drog ju Lydia i vanlig ordning till en kompis, men jag ringde hem henne till middagen och sen fick hon stanna hemma åxå! Efter middan for Kasper till Vicktor P och jag passade på att städa hans rum tillsammans med Lydia. Ni ska veta att jag känner mej nöjd med det...då slipper jag det i morgon , som förövrigt är min städdag!
Jag minns lite grann från pottjulen för miljoner år sen...Det var faktiskt inte roligt att packa upp en potta och en toarulle bland julklapparna...men dom var tvungen att ge mej en egen för min egennyttiga tvillingsyster vägrade att låta mej använda hennes...tänk vilket trauma för mej den julen!
Hoppas att mamma hittar en potta åt Elli på Pentik...
Fick min stegräknare i dag så i morgon blir det till att stega runt byn...minst 10 000 steg ska man ju ta per dag för att må bra, läste föresten på Aftonbladets hemsida om en tjej som gått ner i vikt genom sina dagliga prommisar, tänkte haka på det!
Nej nu blir det bara svammel här på bloggen så därför avslutar jag min dagsrapport med att önska er kära bloggisar en riktigt god natt!!! Föresten är det 17 dar nu tills Vicktor blir storebror...om nu inte Emma går över tiden dvs...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack för igår! Vad ni är duktiga på d där m bakning! Ska Peppe bli bagare kanske!? Jag skulle då komma å handla :)

2006-04-20 @ 08:54:52
Postat av: Nina

hoppas du har en bra städtorsdag idag !? kolla igenom till söndagen vad du vill läsa mig, jag hinner inte ens kika på det förrän på lördag kväll, jkag har suttit uppe på nätterna med skoljobb....blev så när flickorna är lediga denna vecka, det blev lite kaos för mig. Och imorgon smiter jag och Eira med ungarna på en liten res tripp.

Och du det är med pottan....bra att vi får höra din verision oxå, vi har ju först bara hört din systers....*skratt*.
ha en bra dag!!

Postat av: Lotta

Tack, får ta å fixa länkarna när jag kommer hem. nää, lägenheten var nog ingen hit, men jag e desperat på att komma hemifrån. hoppas hon inte ringer så behöver jag inte tänka på det. haha, tro mej, jag skulle behöva medicinen nu. ;) haha. stackars jesper, fattar att han blev less, jag har juh råkat ut för ett par ggr att dom satt ost på pizzan, så kommer man hem å e jättehungri å så ser man det. :S haha, du måste lägga in bilden som visar exakt vars spindeln var. ;) men jag tycker synd om dej moster, spindlar är äckliga. :S

2006-04-20 @ 15:40:52
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Anki

Vi vill se den smarriga bilden på Filip:)
Jag är ju ändå hans mamma....

2006-04-20 @ 19:59:03
Postat av: Lotta

men jag får juh inet njuta av dom ordentligt, vill ha en egen. :) måste bara ha jobb å bostad först, så fort det e ordnat räknar jag med att jani e beredd.. ;) haha.. :) hoppas du hittar nå fina grejer åt dej i lule imorrn.. :)

2006-04-20 @ 20:14:29
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Sussi

Jo - visa filip m mumsisen!

2006-04-20 @ 20:45:29
Postat av: Erik

God Natt.

2006-04-20 @ 20:46:00
Postat av: Mamma

Jag känner mig jättenöjd nu när jag ska försöka få tag på en potta. Kram

2006-04-20 @ 21:16:07
Postat av: elli

Visst är det kul med stegräknaren, jädrans vilket trampade detblir nu!

2006-04-21 @ 07:02:38
URL: http://elli.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)