Onsdag

Ja så var det onsdag igen då...har börjat dagen med en portion havregrynsgröt och är så otroligt mätt så jag vet inte hur jag i nuläget orkar med lunchen...
Det är pimpling på skolan i dag så vi som är hemma skall dit åxå och se om det finns nån liten sill att dra upp...
Lillesyrran kommer i dag och jag ska hämta henne från Happis kring halv fem. Hon åker tåg och det ska bli roligt att höra vad hon har upplevt  under resan.
Har faktiskt vart flitig med mina prommisar åxå, jag och Annika hade vår VK i måndags och jag hade gått ner...2hg...och jag tycker det är jättebra för ner ska det och det blir väl inte samma fantaskiska resultat varje vecka. I går var Mervi här och i skrev klart en sång till en jubilar vars fest jag inte kommer att bevista eftersom jag inte vill det...
Nej nu ska jag göra nåt vettigt medans tid är! Typ ta en dusch och göra iordning våran matsäck och ev läsa lite på boken som jag lånat av Elli.
Ha en bra dag bloggisar och så hoppas vi att solen vågar titta fram i dag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad roligt med pimpling! Ha en härlig dag!

Postat av: Sussi

Men va ni har massa syskon som man inte visste om! Är ni lika look-alike allihopa? Sätt in ett foto på er vetja :D

2006-04-05 @ 08:55:36
Postat av: Nina

Hoppas det gick bra på pimplingen !!

2006-04-05 @ 17:22:12
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: elli

Nu ska vi åka till stan för att se på Di Leva. Pilutta dej!!!!

2006-04-05 @ 17:35:56
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: eira

Att du inte kom på Di Leva!!! Fattar du vad du gått miste om???????

2006-04-05 @ 21:34:53
URL: http://hilldur.blogg.se/

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)