Nu är våren här!!!!!!!!!!!!!!

För när jag tittar ut så snöar det och jag som har tänkt åka skidor med min syster...typiskt...nu blir det min prommis till jobbet med en extra sling runt byn som gäller...
Hörde av Elli och Eira att konserten i går var kanon och det brukar Di Levas vara har jag hört, fick en liten mobil variant av en liten del i går kväll av söstra min! Det ska bli kul och få höra hur det har varit, hon kommer hit på sin rast och rapporterar.
I går var vi med skolan och pimplade, vilket härligt väder! Kasper pimplade för första gången och tyckte att det var jättekul fast han inte fick nåt napp... Jag prommenerade dit och hem och tog det som min dagliga motion, det var så soligt och varmt och inte kul att gå till jobbet halv ett...hade gärna gått ett varv till.
Sen for jag och Joannah till stan och hämtade Cessi och handlade lite.
Därefter hade jag teaterträning inför dagens föreställning på Folkets Hus där Konsumstämman ämnar äga rum.
Sen fick kom Irene på besök och det var jättekul!  Hon hade med sej presenter till ungarna och Kasper som är så kräsen tyckte att hans kläder var jättefina, när han vaknar kommer han att vilja ha på sej dom, så jag får vara beredd på ett litet "break" från hans sida när han ser att det snöar...han fick en tshirt ch ett par häftiga jeansshorts...likadana som Wille!
Vi ska till tandläkaren i dag och imorgon...jag fasar...
Nej nu ska jag på toan...ha en bra dag bloggisar!
Själv ska jag tänka positiva tankar på en släkting som i dag ska genomgå en stor operation!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Myyyyyyyyysigt m besök.. Tänk om jag hade syrran jobbandes här å kom på kafferast :)

2006-04-06 @ 12:32:19
Postat av: Anonym

Hälsa "Suster" från Gööteporg!

2006-04-06 @ 14:48:03
Postat av: elli

Ja herregud, jag håller åxå tummarna att operationen blir bra. Det har vart nog med elände. Lycka till på konsumstämman!!!

Postat av: Erik

Just nu snöar det här.

2006-04-06 @ 18:38:31
Postat av: Majsan

Visst hade vi roligt på konsumstämman.
Förresten så har jag uppdaterat mig.....

2006-04-07 @ 17:56:42
Postat av: Majsan

Skulle berätta att min största unge skaffat sig en blogg.
www.cruz.webblogg.se tror jag det var...

2006-04-07 @ 18:08:15
Postat av: Majsan

Kolla in hennes hemsida, det finns länk på hennes blogg !!!!

2006-04-07 @ 18:09:17
Postat av: elli

Tyckr du att det känns som o det vore vår idag? Blir det mazarinbak hosdej nu???

2006-04-08 @ 08:05:02
URL: http://elli.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)