Måndag

Jaha, jag hoppas att alla är nöjda med mitt byte av sidlayout nu! jag tyckte bara att min text blir så suddig...men men...
Hur har då min helg varit? Jo mycket bra! På lördag var jag och tre av kottarna till mamma och pappa i Pello, och det var så längesen vi var där så vi hade inte bråttomt hem. Emma och Nicke var åxå där med Vicktor. Pappa har gått ner i vikt sen vi var där sist och det kändes riktigt bra! Skulle behöva mammas mat här åxå så min vikt rasar lite men jag har börjat med min viktnedgång i dag så vi får hoppas att det går bra, hittills har det ju gjort det men då är klockan åxå baratjugo i elva...
När vi kom hem från Pello så hade Janne gjort värsta lyxmiddan så det var så roligt att komma hem och framförallt gott!
I går satt jag med Lydia när hon gjorde matten och sen åkte hon och jag lite skidor för att sen träffa den övriga familjen i Seittu där vi grillade korv och solade oss en stund.
Efter det åkte vi till ett par vänner i Siknäs och hämtade hö och där blev vi bjudna på ytterligare en festmåltid. Där blev vi åxå länge för ungarna hade så roligt med varandra. Ja vi vuxna hade åxå roligt för det är mkt skratt och glädje tillsammans med den familjen.
På hemvägen blev ju Lydia och Kasper våldsamt hungriga...så vi fick åka in i Kalix och köpa lite korv, innan vi hade fått rätt på vilken korv Kasper kunde äta gick det ju en stund och då passade jag på att köpa en ny och dyr film...Pistvakt...199:-.....Den kollade vi på när vi kom hem och sen var det godnatt!!!!
Jag måste åxå tacka Filip för hans kloka inlägg på min blogg! Tack Filip!
Nu ska jag rusa iväg till Happis med lite papper till facket....sen SKA legot upp från golvet!
ha en prima dag kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kunde ana att ni åxå haft en toppenhelg! Brun - JAG?, du hade nog solbrillorna på dig.. ;D

2006-04-03 @ 12:13:14
Postat av: eira

Lego ja... här ska ockås städas lego i eftermiddag när kottarna kommer hem. köpte en stor plast-låda med hjul åt alla Duplo-legon igår. Men först ska det sorteras och städas, sen ska lego-lådan under Oskars säng har jag bestämt. Som det är nu, finns lego överallt...*suck*

Postat av: Anki

Bra att du bytte layout. Vet inte om det bara är jag som har problem med den som du hade.Man kommer inte åt kommentarerna ibland . Samma på agnes blogg, måste be henne byta.

2006-04-03 @ 17:23:53
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Ja detta är din lay out. Bra!!!

2006-04-03 @ 18:47:45
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

Bra att du bytte layout....den andra var så tråkig....och Du är INTE så trist. Nu är det mycket roligare att läsa din blogg.

2006-04-03 @ 19:13:05
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: mamma

Inte kan du gå ner i vikt om du alltid har festmåltider, fast man måste väl unna sig något extra ibland

2006-04-03 @ 21:02:56
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Erik

Funderar på "King Kong".

2006-04-03 @ 22:21:45
Postat av: Cessi

Varför funderar du på "King Kong"?
Att köpa filmen?

2006-04-04 @ 14:36:59
Postat av: Malin

Vad är det för sätt va - vara iväg och jobba när du hade kunnat få besök av oss! *fnys* ;)

2006-04-04 @ 14:56:42

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)