Winxs....

Jaha, då har jag uppfyllt min dotters önskan om en Winxsdocka då...I går hittade jag inte rätt och då jag ringde henne hos Ida så var det ingen som svarade. I dag kom Lydia med en stor pappbit där hon ringat in den rätta dockan på, så med den i handen så gick jag till Jala och fick rätt!!! Ja rätt och rätt föresten, den jag köpte stod som nr 2...
Har arbetsprovat för andra dagen och det går rätt hyfsat...mycket kvar och lära men jag är ju snabblärd!!!
I dag fick jag höra av min vän att hennes bror dog i går kväll 20 minuter i 11...en lättnad för henne och de andra syskonen men samtidigt en enorm saknad! Min vän sa till mej att hennes bror alltid varit "mammas pojke", och att hon nog hämtat "hem" honom, jag grät när jag kom hem...samtidigt som jag tänkte att det måste ha ändå varit skönt för honom att få komma till sin mamma igen!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Jaa du, livet är orättvist ibland. De fina och goda försvinner av nån konstig anledning först. Dom kanske behövs däruppe. Planerar en liten prommis till dej nu på morronen. Eller en cykeltur.

2005-10-01 @ 07:40:56

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)