Pojkhyss

Glömde berätta en kul sak som hände när Emma och jag tog med oss Kasper och Vicktor till Catalog häromdan...
Medans vi kollade ut lämpliga kläder till min mamma som fyllde år i tisdags, kollade pojkarna in damerna i provhyttarna...dom kröp på golvet och kikade in...Sen sa Kasper ordet BH!!!Och det räckte för att dom båda skulle vrida sej av skratt...ja ja det ska börjas i tid !!! Det är ju barta det att dom är 5 respektive 6 år...
Idag har jag vart flitig, iallafall hitin tills! Jag har nämligen börjat rengöra köksskåpen!!! Fy sjutton vad det är trist!!! Men eftersom vi ska ha kräftkalas här den första oktober så är jag tvungen, gästerna kan ju tappa matlusten av bara anblicken på dom skitiga skåpen!!!!!

Kommentarer

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)