Oj, oj, oj oj...

Vilken helg det har vart...Vi har vart till Pello på lördag och fört grejor till gamka huset samtidigt som vi tagit skräp därifrån tillbaks. Cessi hjälpte till så det gick rätt så undan men...jag var med pappa och småungarna till en affär i finska Pello, och gissa vad som hönde där? Och gissa när jag upptäckte det?...
Jag glömde min telefon på affären och märkte det inte förrän vi skulle fara hem på kvällen...
Jag ringde direkt till Telia och spärrade kortet så ingen kunde ringa på min bekostnad!
I dag har pappa och Cessi vart där men ingen mobiltelefon...fast det är ju en materiell sak så läget är ändå lungnt!
Sen i går satt jag och Elli och Maria Flygel i vallokalen och tog emot röster och det var ganska kul!
Sune servade oss med än det ena och än det andra men så ledde åxå centern stort efter vår rösträkning...
I dag har jag och Emma hjälpt Janne att tömma på kyrkan här i Karungi, det gick ovanligt fort men nu har min ork börjat tryta lite, ska bota det med en bulla till kaffet...
Sen ska jag dammsuga hallen och börja med middan, Pontus kommer hem och är snorhungrig!!!
Det var allt!- Pitepalt!


Kommentarer

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)