lördagmorgon...

Ja så har man haft sovmorgon idag igen...fasen åxå när man får sova ut så kan man inte det utan är pigg som en kall och god pommac klockan 6 på morgonen...
I går hade vi en rolig stund, Annika ringde och frågade om jag och Kasper skulle hänga med till Ankki, hennes syster i Vuono, självklart följde ju vi med!
Tiden gick så fort  eftersom vi babblade på hela tiden, det är faktiskt väldigt roligt att i lugn och ro få sitta och prata en kväll, småpojkarna är så lätta att ta med, det var inget tjafsande eller så, dom hade roligt på sitt sätt.
Sen kom våran ängel Angie dit åxå och då blev det ju mera babbel med minnen och så, det kändes som att man ville sitta kvar ett tag till och det skulle vi kanske ha gjort åxå men vår pojkar var så trötta och ville hem och sova.
Sen när vi kom hem så var det bara att bära Kasper i säng och ta av han kläderna, den pojken kan verkligen sova...Och vad tror du jag gjorde då? Jag tog en chokladbit och drack lite vichyvatten, sen blev tänderna rengjorda och jag nattade mej själv!!!
Nu på morgonen har jag pratat med Mervi, dom har ju premiär i dag på Bengt Pohjanens roliga pjäs. Skulle gärna ha gått och sett den men får nog inte ut så mkt av den eftersom 95% är på finska men jag önskade henne och de andra god tur i kväll, ska in och sparka henne i baken vid fyratiden...
Nu kom Janne hem och är hungrig så jag måste göra lite lunch, jag är ju så bra på att laga mat...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Kajsa!! Nu så har jag varit innene på din nya sida som du mailade till mig........vi hörs Mikael

2005-09-25 @ 19:21:15
Postat av: syster yster

Fan unge!!! Du kan visst laga mat!!!!!!!!!

2005-10-01 @ 07:45:21

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)