Fredag

Ja a vilken dag det har vart i dag! Strålande sol! Och vad mycket vi fått gjort! Först tog jag och Janne och städade upp i Carporten så Pontus skulle få ordning i sitt nya garage/verkstad, och jag måste då säga att
jag är mer än nöjd av resultatet, för att inte tala om hur nöjd Pontus blev!!!!
Sen hjälpte Cessi och Emma mej att tömma alla blomkrukor och plocka upp sommarsaker som vi satte in i lekstugan, Joannah gick om kring med kameran och tog lite Paparazzibilder under tiden.
Sen bakade Joannah tekakor och Cessi hjälpte mej med middagen. Viken dag!
Vicktor och Kasper har lekt och vart vänner hela eftermiddagen och Lydia hade en kompis här, så dom har då haft kul åxå!
Sen som "blommor i vasen" ringde Elli och Åke och frågade om vi ville plocka potatis hos dom till oss själva...ja det är ju bara och tacka och ta emot...vi är ju riktiga potatismänniskor som tar till pasta och ris i nödfall...!
I morgon skall vi till Pello och hälsa på mamma och pappa samtidigt som vi för lite möbler till vårat hus och tar lite skräp med oss hem.
Nu är klockan snart kvart över tio och det känns som att sängen väntar, är så trött av allt utejobb...
Jag säger som farbror Melker: En sån dag!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Kan du hjälpa mej att göra en blogg sedan nån gång?

2005-09-18 @ 15:15:34

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)