En liten del av vårt grillpary, dvs elitdelen.....

En liten del av vårt grillpary, dvs elitdelen.....

Ja här kommer en liten bild från i lördags, den är på en del av oss som inte badade bastu...kan åxå tillägga att  bastubadarna somnade tidigt den kvällen...
Nu till ngt annat! I dag har jag vart på rehabmöte, där kom det inte fram så mkt mer an att jag skulle fortsätta att söka arbetsprövningsställen, vilket inte är så himla lätt, men åxå att jag kommer att få gå en kurs som kan ge jobb på sikt, en kurs som handlar om handel och sånt. Hm jag trodde att jag är för gammal för att utbilda mej...
När jag kom hem trodde jag att ungarna hemmavid hade lunchen klar...vet du vad som mötte mej?
 " Köpte du inte med dej en princesstårta"? Hm...sen gjorde vi lunchen tillsammans...jag lagade maten och vi alla åt den...
Nu ska jag faktiskt berätta för er om ett föräldrarmöte som jag var till i går med min man. Där blev det tal om huruvida kepsarna ska vara på under lektionstid eller ej...Läraren sa att han säger till grabbarna att ta av sej den, och dom gör det, men sen åker en och annan keps på igen och då vill inte han förstöra lektionen med att tjata om det. Vi var överhängade föräldrar som tyckte det var bra MEN två pappor blev näst intill hysteriska och ville ta in lite hitler anda för att kepsarna skulle bort... undra just hur dom mår? Vuxna människor som hetsar upp sej på en keps?......Tack och hej - fiskpinnesej!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Ja herrandonajka vad föräldrar kan dra allt till sin yttersta spets, tur vi alla inte är likadana. Kan inte tänka mej nån annan än Göteborskan som villa ha prinsesstårta! Vilken liten gourmet. Idol ikväll och rast med intressanta bihang hos dej i morgon kanske?

2005-09-13 @ 19:17:23

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)