Toalettbus med fotskada...

I går lekte Kasper och Vicktor på lilltoan, vi tyckte inte att det var nåt att bråka om för dom låste bara dörren för att sen låsa upp den men...helt plötsligt öppnades ytterdörren och en gallskrikande Kasper kröp in...jag rusade ju ut i hallen och bar in honom på soffan, och innan jag fick ur honom var han hade ont...
Kontentan av det hela var det att pojkarna låst in sej på toan och hade vissa problem med att ta sej ut så medan Vicktor kämpade med att få upp låset så öppnade Kasper fönstret och hoppade ut!!!......Han slog sej i hälen och kunde inte gå på hela kvällen, inget var bra, Wille kom och avledde han men det slutade med att dom satt framför tv n och kollade på film och småslamsade. Sen när Wille for så var det bara mamma som gällde, fick kånka och bara han och han hade ont och inget var bra. Arne och Karin kom och vi satt oss vid köksbordet och pratade, till slut satte Jesper fram lite vindruvor som han åt och till slut somnade han! Puh!!!
I morse trodde jag att det var bra men det var det inte så nu har jag ringt till magnesylverksatn och fått en tid till klockan tio!
Det är inte svullet och det synns absolut inget vad jag kan se men eftersom han inte kan stötta foten så är det ju bäst att visa upp den!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Häxan1

Stackas Kasper!
Ordet MAGNESYLVERKSTAN, har jag inte hört förut, små ler här!
hoppas det är inte nått allvarligt!
Säg åt Kasper, att Stora häxan blåser bombullsvadd på foten, att Han kan gå!
Kram!

2005-10-26 @ 11:51:42

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)