Ondskan

Kom på en grej! det har ju körts en massa reklam om "Ondskan" ni vet den där svenska djupa filmen som inte jag har sett eller kommer att se.
Vi satt en kväll framför tv:n och såg nåt som jag i dagsläget inte minns vad det var, så kom det en reklampaus...med just Ondskan...Plötsligt säger nån i filmen: Har du knullat kökshoran...Kasper snappade upp det direkt men hörde inte riktigt vad som sades så han sa detta: Har du knyllat kökslådan.......Jag höll på dö... tack och lov var Kasper just när han sa det på väg till köket och hämta ett päron, så vi kunde dra diskret på munnen, jag sa till Kasper att man ska inte säga så, och han sa bara "okej mamma".
Sen var vi ju i torsdags på vårdcentralen och den där jäkla reklamen kom i gen men jag trodde faktiskt inte att han skulle reagera men det gjorde han!!!!! Exakt samma sak sa han, alltså det om kökslådan, jag sa att han får faktiskt inte säga så, att det är fula ord i den meningen, "varför säger dom det i tv:n då" frågade han, "för att dom är dumma" sa jag. Resten av väntetiden lekte han "sten, sax och påse" med sej själv...det var som att se mr Bean in live...
Svårt att förklara för barn när det blir så har, jag tycker inte att tv sak visa sån typ av reklam så tidigt på kvällen eller vad tycker ni kära bloggare?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ville bara kommentera om Ondskan som djup, lovar dig att den inte är det, bara jättebra!!!

Postat av: Cecilia L

Håller med.

2005-10-30 @ 21:08:15
Postat av: Erik

Ondskan var en av de bästa filmer jag sett på länge. Håller med om reklamen, att sådan reklam borde visas senare. Tyvärr tar barn efter kompisar när de börjar skolan, och en del kan säga riktigt fula saker.

2005-10-30 @ 21:20:14

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)