Muck!!!!!!

Nu har jag jobbat mitt sista pass! Ska fira med en promenad... I går skulle jag och Annika göra en hemsk...sak i Vuono men vi fick främmande och det var så roligt för dom som kom brukar sällan eller  aldrig komma tillsammans.
Det resulterade i att jag vaknade klockan tio över ett med jordens huvudvärk...dom hade en rödvinsflaska med...och jag tror att jag måste börja undvika rödvin...
Jag råkade säga till min kära syster att jag tänker ta med mej min flytväst  när vi åker till våran resa, och nu ringer telefonen varm för att höra om det är sant....och det är det!
OM det skulle hända nåt så har jag ju min flytväst, inte tänker dom andra desperata passagerarna på att jag är en 6barnsmamma som vill hem hel och levande till mina barn, och dessutom  så kan ju jag hjälpa andra människor när jag redan har en, eller hur?
Ska bara kolla att jag tar en sån handväska med mej så jag kan pressa in flytvästen i den för då har jag ju med den hela tiden!!! Fasen vad smart jag är!
Ska nu sätta in en fläskkarre i ugnen och ta min promenad1
Ha en fortsatt bra söndag kära bloggare!

Kommentarer
Postat av: Erik

Du är inte så dum du.

2005-10-30 @ 15:43:25
Postat av: elli

Du kan få låna min flytväst om du vill. Den är fräsch, som ny. Jag förstår dej till fullo, fast min älskade sambo har fått sej ett gott skratt idag pga av detta. Kram och vi synns imorron på min rast!!

2005-10-30 @ 16:53:08
Postat av: Annika

Svarar bara på din fråga: Anki har anki.webblogg.se
:-)

Postat av: elli

Kan du hjälpa mej en gång till att göra en blogg?

2005-10-30 @ 18:44:15
Postat av: Emma

Det är bra mamma ta med en flytväst åt janne ochså du behöver nog inte oroa dig men försäkerhetsskull det skulle jag ochså gjort

2005-10-30 @ 18:44:24

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)