Mobiltelefoner...

Ja nu är man på G igen!!! Janne har förnyat sitt abonnemang på sin telefon och får då för en billig penning en ny Nokia eller Eriksson som jag kommer att få!!!!
Nu är det så att jag är extremt trogen med Nokia och är samtidigt en velpotta så jag vet inte vilken som blir bäst...vill ha den med bäst täckning...har ni som läser denna blogg nån susning om detta?
Fick pengar av min mamma i går plus en jättefin duk som hon broderat till mormor en gång i tiden och som är som ny plus lite lotter som vi hade en stunds skrapterapi med i går. Nå med pengarna i handen gick jag till COPerssons igen och där köpte jag en bismarclänk i silver, den är jättefin! I morgon får jag min guldkedja, iddes inte vänta i stan efter jobbet, jag had brådis hem!
När jag hämtar Kasper fick jag frågan om han får dansa "snoppdansen" hemma!!!....Jag fattade inget så fröken förklarade att det var ett gäng killar som hade brått att dra upp brallorrna när hon kom in i lekrummet...fick som förklaring att dom "bara" dansade "snoppdansen"...Jag sa att Kasper får dansa den dansen hur mkt han vill MEN bara hemma....
Det är så kul att hämta Kasper för i bland har dom verkligen roliga historier att berätta!
Nu ska jag söva lilldansaren och hoppas på att jag inte somnar själv för jag fick även en chokladkaka av mamma som jag och Janne tänkte börja knapra på i dag...

Kommentarer
Postat av: vitan

Jag köpte fika för nästan hela slanten som jag fick!!!! Gossarna Täikkö kom ju på besök idag. Hampus fick magsjuka stackarn. Ha nu på dej dina fina smycken i morron så jag får se. Jag tar på min fina poncho som jag fick idag av Malin. Den är så fin. Tänk att hon virkat den till mej fast hon har så ont i lederna!!!

2005-10-12 @ 19:28:27
Postat av: Erik

Jag tror inte det är någon stor skillnad mobiltelefoner emellan vad gäller täckning, skillnaderna är nog större mellan teleoperatörerna.

2005-10-20 @ 20:51:32

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)