Lördag

Vilket väder vi har! I går snö och jag grämde mej så eftersom jag inga vinterdäck har...Fast idag jublade jag för vägen är ju bar nu...där sparade jag på dubbarna...
har haft ett otroligt hetsigt pass på jobbet i dag, herre min je vad folk det har vart! Hela tiden! Det är första gången jag jobbar detta pass så jag måste säga att dom som jobbar där jämt gör det bra!
Ett problem till i morgon är att det är dags för vintertid och jag öppnar...säkert är jag där redan halv 7...
Janne har gjort potatisgratäng och renstek till middag och det var så gott, skulle behöva gå  flera mil efter denna middag...Ska föresten gå med Mervi senare i kväll om jag orkar...
Jag känner mej så stressad med allting, har till och med haft stickningar i bröstet, tror att jag stressar upp mej när ungarna är sjuka och jag måste jobba osv.
Måste börja ta det lugnt med livet, har tänkt att starta på måndag lite lätt och gå fullt ut sen när vi vart på vår resa nästa helg, mår lite ångestdåligt för att måsta lämna mina älskade ungar hemma, hoppas helgen blir lyckad för oss alla och att den går fort.
Nu ska jag vara social med min familj! Trevlig lördagskväll alla bloggare!

Kommentarer
Postat av: Erik

Passa på att byta till vinterdäck så fort du kan, iallafall om ni är beroende av bilen varje dag. Vi åt tacos idag.

2005-10-29 @ 18:45:26
Postat av: Cecilia L

Oj , vill inte höra talas om "stickningar " i bröstet , min ängel!
Mm , du måste ta det lugnt !Bada skumbad Varje Dag tillexempel.Du har ju så duktiga , söta och fina barn och en toppenman
kram

2005-10-29 @ 18:59:29
Postat av: Häxan1

Uchs, vad jobbigt, annat är det i GUSTAVssons, lungt, lungt!
Kom o tar ett glas vin med oss, eller båda två!

2005-10-29 @ 19:19:38
Postat av: elli

Nu är det bara så att du tar det lungt! Jävla syster, det är inte meningen att du ska jobba och desutom oroa dej för allt. Jag har jouren nästa helg vare sej det behövs eller inte. Tänker besöka ert hus fredagen, lördagen samt söndagen. Och Johanna får ringa mej om jag behövs, jag åker dit på ett nafs!!!

2005-10-30 @ 11:00:59

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)