Ledig

Jag är ledig mån-ons, börjar jobba klockan ett på torsdag! Har i går fengshuiat på köksbänken och skall fortsätta idag på databordet och Olles skåp och tvbänken mm, fick lite inspiration i fredags...
Joannah skulle komma hem tidigt i dag men jag undrar vad som är tidigt för henne...klockan är ju redan tio minuter över åtta...Nåväl, hon kommer att bli förvånad över mina bänkar i alla fall!!!
Kasper ligger ännu och sover, han är så glad när han fick "emester" från dagis.
I morgon skall jag följa med svärmor till läkaren, hon har haft värk i en arm hela sommaren och har nu äntligen beställt tid  för koll.
Nu ska jag börja plocka lite  så jag får nåt gjort, det är ju på morgonen och kvällen som jag är mest aktiv inom städningen...
Ha en bra dag kära bloggare!

Kommentarer
Postat av: joannah

Ja jag var inte så tidig som jag skulle, men nu är jag ju här och har vart det ett par timmar.
Håller inte med dig om att du är aktivast med städandet på morgonen och på kvällen eftersom vi städade lydias rum på dan och nu är vi ju redan inne på pontes och klockan är bara 16 =)

Postat av: Erik

Har lagt in din blogg i favoriter, bara så du vet det.

2005-10-18 @ 17:51:08

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)