Kung av Queens

Jag älskar den serien!  Speciellt Arhtur...han är obetalbar!!!
Pontus har cyklat på innebandyn nu och när han kommer tillbaks så ska vi till Gustavssons
 och köpa lite fredagsgotta.
Jag ska sedan på tjejträf till Annika, har redan inhandlat ett stycke "Chapelvin" i bautapack...
Nu ska jag ta ett bad och till er som läser detta och som åxå ska till Annika kan jag bara säga en sak:EFTER BADET BYTER JAG SOCKOR!
janne kom just hem och konstaterade med munnen full att jag inte är så bra på kött...
Köpte grytbitar på Konsum och pommes och grädde...skulle göra en finare fredagsmiddag...Lydia tyckte att köttet var segt och det var det åxå trots att jag kokat det länge efter stekningen, dessutom  smakade likadant som äcklig köttsoppa....Fåsenu om Janne ringer tillverkaren igen! Sist fick han en check på 200kr från Alviksgrisen....
Nu ska jag bada!

Kommentarer
Postat av: Emma

He HE vi är inte heller några höjdare på kött vi gjorde en liknade gryta som du seg som sjutton vicktor spottade ut det och sa att det var som tugggumi tror du vi ochså får en 200 kr check ?:-) ha det så kul hos annika

2005-10-14 @ 18:02:46
Postat av: Cecilia L

Hm , det lät ganska roligt "med munnen full"...kanske inte så kul att vara kocken i det läget.
Man ska hålla sig till tjälknöl,det är rätt lätt att lyckas med , glöm inte att jag alltid ringt dig när jag gjort det och har då fått bra råd bla om marinaden och jag har nog lyckats varje gång.
Åh, "Gustafssons.." saknar extra mamma med hennes familj , inte att förglömma hennes urtrevliga och förtjusande utflyttade flickor.....

2005-10-14 @ 18:45:57
Postat av: Cecilia L

...men king of queens är inget för mig , tacka vet jag "hem till gården".........

2005-10-14 @ 18:47:35
Postat av: vitan

Du kan laga mat!!!!!

2005-10-15 @ 11:13:59
Postat av: Erik

Jag har inte sett King of queens, men tycker likson syrran att "hem till gården" är bra, på ett mysigt sätt.

2005-10-18 @ 17:49:42

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)