Glasögon och smörgåstårta...

Har vart till stan och hämtat ut mina glasögon, det gick åt många justeringar innan jag var nöjd plus att jag fick min agamla glasögon justerade till de andra kundernas stora förtret...dom fick vänta!
Sen for vi till Maxi och handlade ingredienser till en smörgåstårta för ungarna var så sugna så nu ska vi  börja mumsla på den. Emma och Joannah är så duktiga och snabba på att göra smörgåstårta.
Vi ska dricka faktiskt julmust till, kläm på den ni!
Janne har vart till Tore Henriksson och beställt ett fodral till min mobiltelefon fast jag hinner inte få den innan vi åker...
Nu ska jag sätta mej till bords! Önskar mej själv en smaklig måltid och det vet jag att  jag kommer att få åxå!

Kommentarer
Postat av: joannah

visst var den god? jag ser framemot frukost/lunch i morgon =)

Postat av: Cecilia L

Det låter verkligen gott både tårta och julmust..
Här hemma ringde det precis....väntade med att svara ..vile höra vem det var , det var min hårfrisör och jag låtsades ha andan i halsen ...men misslyckades.. hon sa;"-Ah, du lyssnade vem det var....! och det kunde jag inte förneka utan började gapskratta ..och innan vi slutade sa hon "Hälsa tvättstugan"!

2005-10-31 @ 20:05:48
Postat av: Häxan1

Blir avensjuk, men jag unnar verkligen till er, den goda julmust o smörgåstårta stunden!
Kajsa, jag tror oxå, att jag är ALLERGIGS!

2005-10-31 @ 20:34:19

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)