Ett till kräftkalas

I går var jag och Janne till Mervi och Ässet på kräftis, det var väldigt trevligt och gott! Äkta svenska kräftor!
Sen när vi satt där så bokade vi in en resa till Stockholm för att kunna se Annas show  som hon har på båten till Helsingfors, det ska bli väldigt kul fast lite ångest har jag ju förståss att lämna ungarna...
Jag är en sån mamma som har väldigt svårt att lämna dom...Cessi, min lillesyrra säger att det synns på mina ungar att jag har vart hemma med dom för dom är så trygga i sej själva och det kanske stämmer men jag är ändå mesig och har svårt att lämna dom!!!
Idag fyller jag och Elli hela 46 år...tänk om min mamma skulle känna likadant...fast vi bor ju bara 11 mil hemifrån men ändå...
Mamma kommer i morgon men jag är på jobbet då och hinner inte träffa henne fast flickorna skulle ta hand om henne.
jag längtar faktiskt efter min lillesyster, tänk vilken god tårta hon hade komponerat till mej i dag...
Jag har nu på morgonen gjort en till Kasper utan mjölk och ägg och en till oss andra med ägg, är precis klar med dom så nu ska vi ta och fika lite, fåse om Kasper äter sin tårta...om jag inte gjort nån så skulle han ha deppat över det men nu när han har en som han kan äta så kanske han är nöjd med att bara veta att han kan äta om han vill..
Jag ska sen när vi fikat vika klart kläderna i tvättstugan och tvätta lite mera, det finns alltid jobb oavsett om fyller år eller ej!!!
Hoppas att Elli kommer snart för vi har gjort en sån fin present till henne...alla som är invigda i den hemligheten vet...

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas att hon blev lycklig över den som hon ALLTID har önskat sig....!! :-)

2005-10-09 @ 17:20:33
Postat av: Cecilia L

Och jag längtar efetr mina gulliga och fina storasyrror.
Ja, Kajsa , du kan tänka dig vilken tårta jag skulle gjort... med stjärnor , diamanter , solar och månar......(ätbara såklart)...fniss...
man kan ju dra på lite när man är ca 160 mil ifrån...men skulle jag kunna skulle jag plocka ner stjärnorna åt er
säger
Cessi

2005-10-09 @ 19:17:05

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)