En rolig grej...hahaha...

Är idag som sagt hemma med två sjuka barn och tänkte lämna dom hem med varandra medan jag åkte in till stan och justera bågarna samt handla lite...och det gjorde jag ...när jag kom till Maxi träffade jag Anki och vi pratade på som vanligt...nästan...sen kom jag till kassan och där var Anki igen så jag frågade henne om hon inte sett att jag tagit bort rastaflätorna..."Jag kunde inte säga nåt för jag blev osäker på om det var du eller Elli" Det är humor!!!!! Anki kände inte igen sin afrikasyster bara för att flätorna var borta...hahaha...det var så roligt så jag flinar ännu!
Ungarna klarade sej bra utan mej och dom var så duktiga och hjälpte till med att packa upp påsarna, det återstår att se vad Peppe säger om ordningen i kylen sen när han kommer hem!

Kommentarer
Postat av: elli

Nu blir det svårt för några att se skillnaden på oss igen!!!! Hi-Hi!!!

2005-10-27 @ 21:05:41
Postat av: Cecilia L

...........hihihihi.................
inte för mig!

2005-10-27 @ 21:08:32
Postat av: Cecilia L

....alias den stora stygga vargen....

2005-10-27 @ 21:09:07
Postat av: Erik

Ibland är ni svåra att känna igen per telefon, dvs om det är Elli eller Kajsa, men efter en stund hör jag.....

2005-10-27 @ 21:16:44
Postat av: Häxan1

Har kommenterad, men min dator grånglar, HJÄLP Annkicka!
Jag skrevåt Dig, Kajsa, Att Du måste färga håret till rosa, att Systeryster, vet skilnaden på Dig och Elli!
Nu ska jag skicka, om det inte nu funkar, då slutar jag !

2005-10-28 @ 09:52:52
Postat av: Häxan1

Yes, yes, det funkade!

2005-10-28 @ 09:53:24
Postat av: Anki

Ville ju inte verka dum.... Var nästan bombsäker att det var syster Elli. Jag håller med häxan,färga det så man vet vem man pratar med. Kan det vara så jävla svårt...
Eller ha flätor det var så lätt att känna igen afrikasyster jag behövde aldrig fundera vem jag pratar med.
Ni är väldigt lika. Skulle nästan kunna tro att ni är tvillingar!!!!!!!!

2005-10-28 @ 18:47:19

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)