Tisdagmorgon

Dagens höjdpunkt är ju att Happisbladet kommer, det är alltid lika kul att läsa den för det är våra likala nyheter som står i den fast ibland blir man ju besviken för det är ju inte alltid den är så intressant...men oftast så är den det men i alla fall...
Smörgåstårtan i går var  svingod!  Det kan ju bli dagens lunch...om inte flickorna kommer hem och kör den som frukost...
Skall vara klockan 11 på kommunhälsan, så jag får ju inget gjort förrns jag kommit därifrån, fattar inte varför det är så men jag  stressar lite upp mej själv om jag ska nånstans...
Har i allafall klämt i mej två mumsmumsar som frukost och det satt fint!
Elli är på kurs i dag så hon kommer inte till mej på sin rast, hon brukar ta en prommis hit för att få steg till sin räknare, det är nån slags tävling som kommunen har.
Dom vill väl få ut alla pösmunkar på rörelse för det gynnar ju hälsan har man ju hört...
jag är så nervös inför våran resa, allt jag vill är att komma hem levande!
Och att ungarna har det bra under tiden vi är borta.
kasper fick ett litet ryck alldeles nyss, han sprang in i tvrummet och hoppade upp i fåtöljen med dessa ord: "jag är rädd för spindlar" Jag frågade om det fanns nån på hans rum men då sa han att det inte fanns MEN om det finns så är han rädd... Jag har ju en ruggig spindelfobi mycket tack vare min insektsälskande lillebror...när vi var små jagade han oss med dom och satte dom innanför tröjorna eller bara kastade dom på oss...jäkla unge...jag tror att hans pojkar inte är rädda för insekter men däermot hans tjej...månne varför...? Jag tror att alla människor har nån slags fobi, vad  säger ni kära bloggare? har ni det?
Ha en bra dag för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Häxan1

Fobi, FOBI, jag måste tänka, återkommer!
Ska läsa Haparanda blasket först!

2005-11-01 @ 09:03:06
Postat av: Häxan1

Inte så mkt, i blaskan, ändå måste man läsa den först, sen NSD.
Fobi, kommer inte på något, är inte rädd, för något, annat är med, med mina flickor, men dom får berätta själv, visst, Sven har lite FLYG-FOBI, men bara lite!

2005-11-01 @ 09:25:14
Postat av: Annika

Fobi? Kommer inte på nåt som jag skulle ha fobi för!?!

2005-11-01 @ 10:31:47
Postat av: joannah

jag lider av toalettfobi dessutom tycker jag att fåglar är ytterst obehagliga, så jag har nog fågelfobi också.

Postat av: elli

Fobi!!!! Hårstrån i maten!!!!! Huvva så hemskt. Läs nu min blogg och skriv ett inlägg!!!

2005-11-01 @ 13:04:01
Postat av: Erik

Min fobi är väl ungefär som ellis.

2005-11-01 @ 13:56:23
Postat av: Cecilia L

Hårstrån i mat , finns inget värre.
Spyr och slutar äta om jag råkar hitta.Spelar ingen roll om de kommer från mig själv.
Blir inte lika äcklad av hår från katt elelr hund.
Lyfter alltid bort hårstrån men papper eller använt kaffefilter är så rädd det ska fastna i handen .....och sen hamna i maten..............blä

2005-11-01 @ 16:10:42
Postat av: Anki

Fobi vad är det?
Vad menar häxan att döttrarna har fobier???
Visste inte att moffa är rädd och flyga......
Äcklar små kryp men har inte fobi för det.

2005-11-01 @ 20:31:05
Postat av: Häxan1

Mina DÖTTRAR, Ni har SPINDELFOBI, kommer ni inte IHÅG, VA?

2005-11-01 @ 20:51:22
Postat av: Annika

Nå inte heller, jo kanske när vi var små....men inte nu förtiden! Kan inte säga att jag har fobi för något, men visst finns det saker man äcklar eller är lite rädd för osv....men jag kallar det inte för fobi. :-)

2005-11-01 @ 21:08:41
Postat av: Häxan1

Jaha, vem fick komma o blocka bort spindel från källare, det var non som ringde i desbrarat, kom o ta bort spindel, en grön spindel finns i källare och jag törs inte gå ner, VA, VEM?

2005-11-02 @ 14:17:46
Postat av: Annika

Jo, men den var JÄTTE äcklig....den var ju inte ens NORMAL. Men jag vågade gå ner i källaren iallafall!

2005-11-02 @ 20:41:30
Postat av: kajsa

Annika! Jag minns den berättelsen...men om fobin har gått över så har jag ju en till att ringa..hahaha...

2005-11-03 @ 08:57:54

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)