Städdag med långpaus

Ja idag är det torsdag och då infaller den veckliga städningen...jag har fengshuiat  på ytorna och därefter en snabb dammsugning. Mitt i allt fejande ringde Joannah och frågade om jag kunde köra henne till magnecylverkstan och det kunde jag, hon har haft så ont i njurarna. Jag och Kasper satt i bilen  för Kasper är så förkyld och jag ville inte att han skulle få mer basilusker...Sen gick jag till Maxi och handlade lite och då satt Joannah i bilen med Kasper. MEN SEN BLEV JAG HUNGRIG OCH DÅ GICK VI TILL FRASSES OCH ÅT ALLA TRE!!!!Men det vet ju alla att där finns inga basilusker, eller hur...
Fasen vad här är kallt!!! När kommer Jesper hem och eldar egentligen? Janne är i Kalix och joxar med adventsgranarna så jag vet inte när han kommer hem.
Har åxå lite huvudvärk som jag ska bota med en panodil och kaffe, jag gör nog det nu!
Kära bloggare! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Har oxå planerat in lite feng shui....men få se om jag orkar när jag kommer hem.

Postat av: Häxan1

JaG med, har fengShuiat idag, oppe i vindan, imorron är det här nere, och snart får man ta fram JULGRANEN, nästa vecka var ju tjejträffen, HUR MÅNGA KOMMER FRÅN KYRKHOLMEN?, Vill så gärna veta, hoppas "hemmaEmma" kommer åzå, tänkte, att vi kunde äta, som i FLYGPLAN, Trångt, o då kan man inte vifta med armarna, runt i våran matbord.
Det börjar KL 18,00, vi tänkte, jag o Annkicka, att börja så tidigt, att vi har mera tid, att vara tillsammans!
Passar DET?

2005-11-17 @ 15:57:59
Postat av: malin

visst har du kollat på alcros sida nu? Vad tycker du om färgen?

2005-11-17 @ 16:44:56
Postat av: Emma

Kan du inte komma och fengshiua hemma hos mig också ?

2005-11-17 @ 18:31:01
Postat av: elli

Alla vet väl att det inte finns baciller på Frasses????

2005-11-17 @ 20:46:45
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: kajsa

Passar bra! Vi blir nog flygplanstäta på din fest...

2005-11-18 @ 15:42:10
URL: http://kajsa.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)