Paparazzi

Paparazzi

Vi var på fest i Vuollerim i lördags och jag gick lös med Stina och Jörgens videokamera, hoppas att det blev nåt att se för det jag filmade var faktiskt  värt det!!! Vi var som sagt var på Jörgens 50 års fest och det var väldigt trevligt, blev så förvånad när jag gick till sängs av att klockan var tio över fyra på morgonen...trodde den var typ halv ett... Men kul hade vi och bra mådde vi på morgonen!
Vi vaknade mellan sju och halv åtta men stannade kvar i rummet och inväntade lite liv i korridoren, sen iddes vi inte vänta mer så vi klev upp.
På hemvägen for vi via Boden till Luleå eftersom vi bestämde med  Anki och Heikki att vi äter tillsammans på Max i Boden, det var ett bra beslut för när vi kom dit var vi jättehungriga...I Luleå handlade vi lite bla en present till lilla Emil som fyllde ett år i lördags.
När vi väl var hemma så blev det lite snack med stora ungarna, bastu och i säng, tror jag somnade redan före åtta...
Nog om det! I går var jag med Elli och Lotta till baddis på dambad, Lydia blev lite sur när hon inte fick komma med för hon tyckte att hon minsann åxå var en dam...Jag simmade 43 längder och drack några glas av citronvattnet, har börjat med en diet kur så nåt annat kunde inte intagas i går kväll, det blev till att lägga sej med lätt knorrig mage men jag somnade så det gick bra!!!
På min meny i dag: Frukost - en banan och kaffe
                                    Lunch - Stor köttbit, grönsallad, olja,citron samt en frukt
                                    Middag - Grönsakssoppa
Sen är det endast tillåtet att dricka vatten, kaffe, eller te mellan maten...ni kan ju tänka er hur magen min knorrar!!!!
Har fållat och strykt och hängt upp julgardinerna i köket och i tv rummet nu på morgonen, hittar inte rätt stuk till köksfönstret så jag tror det blir en resa till Luleå här snart...
Tror att vi i dag när Lydia kommit hem går ut i förrådet och tar fram adventslådan...jag vill ha färdigt så mkt som möjligt till fredag för då ska jag och mina ungar baka pepparkakor tror jag...Ska iallafall göra degen i dag så den hinner vila lite i kylen. Har ett bra recept som jag fått av min svärmor.
Nu ska jag gå till tvättstugan och vika lite kläder...lite och lite...
Ha en bra dag kära bloggare för det ska jag ha!!! Kasper sitter och tittar på film han väntar på att datorn ska bli ledig eftersom han höll på baka pepparkakor i Björnes Magasin spelet...

Kommentarer
Postat av: Häxan1

Kom ihåg, att DU inte tjuvsmakar, pepparkaksdegen!
VILKEN; DIET! Skulle inte PALLA!

2005-11-22 @ 14:51:47
Postat av: Häxan1

Kom på en sak, GÄLLER DET CITRONVATTEN, på lördag?

2005-11-22 @ 15:08:11
Postat av: Anki

Ja stackars liten svälta så där när det finns så mycke gott,gottigottgott...
Ja inge fel på vatten men det kan bli lite torrt..
Nä det kan det ju inte det blir ju blött...

Postat av: kajsa

Citronvatten och diet är bannlyst på lördag...

2005-11-23 @ 08:03:54
URL: http://kajsa.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)