Om måndag

Förde ungarna på dagis och hämtade alla som skulle med till Kalix och drog iväg.
Pappa mådde bättre, minnet var nästan helt intakt nu men vi ville ju veta vad som hänt.
Mamma for hem med bussen halv ett så vi stannade kvar och väntade på läkaren, fast först kom arbetsterapeuterna och dom kunde inte se att nåt kroppsligt hade hänt, så då var det bara att vänta på läkaren. Pappa var väldigt uppåt och satt och pratade och skojade med oss hela tiden och det kändes bra!
Läkaren kom och sa att det som hänt var det att pappa måste ha ansträngt sej på nåt vis för har man haft en stroke så kan det bli ett slags urladdning i hjärna vid sömnbrist eller överansträngning. Inget farligt, och alla proverna var bra, inget tydde på att det kunde vara nåt annat så pappa fick åka hem!!!
Å där trodde mamma att hon skulle få några dagars lugn och ro...Jag körde hem pappa och Elli, Emma och Joannah följde med. Det var snorhalt! Tog tre timmar från Kalix till Pello....
Kom hem vid åttatiden och kände mej lite sliten...men vad det käönns bra nu! Annikka!!! Jag gjorde ett fynd i Sthlm på Åhlens...En karaokeskiva med Tomas Ledin....vi får väl ta en kväll med lite sång...


Kommentarer
Postat av: malin

Fy vad skönt att ni är hemma igen! :O)

2005-11-08 @ 08:27:44
Postat av: Annika

Vad bra!!! Den får vi alla bloggare nytta av, alltså skivan!!!

2005-11-08 @ 10:29:59
Postat av: elli

Är det bara du och Annika som ska sjinga karaoke eller får vi andra bloggare deltaga???

2005-11-08 @ 18:53:27
Postat av: kajsa

Alla får sjunga förståss men vad jag vet så är

2005-11-08 @ 19:03:15
Postat av: kajsa

Alla får sjunga förståss men vad jag vet så är

2005-11-08 @ 19:03:15
Postat av: kajsa

Anikka lika hängiven som jag vad gäller Tomas...

2005-11-08 @ 19:03:59
Postat av: Anki

JAg också!!!!
Alltså Tomasfan. Du vet ju hur min hand lyktar...
Jag kan mima

2005-11-08 @ 19:41:47
Postat av: majsan

Kramar är till för vänner o familjen eller hur?

2005-11-08 @ 20:47:47

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)