Måndagmorgon

Ja nu har helgen stuckit som varit...Kasper har vart lite mosig så därför har mina bloggerier uteblivit!
Var som sagt var på häxträff i lördags och hade jätteroligt! Vi hade så mycket skratt och sång och glädje så hälften blev osagt...men den som spar den har...
Efter häxträffen blev jag och min goda vän inbjudna till vår gemensamma granne på en "stänkare"...Min vän gick hen halv två. min man gick hem halv tre och jag gick hem fyra...Vi pratade så mycket om viktiga saker här i livet och det var så intressant därför rann tiden iväg...
20 över10 i går satt jag i kyrkan och hörde på när Lydia tränade med barnkören! Mådde som vanligt! Jag tror att när man går på fest så ska man tänka på att det finns en morgondag åxå, vi på häxträffen gjorde faktiskt det för vi varvade vinet med vatten!!!
Senare på dan for jag och två av min flickor till stan och kollade in lite advent, vi drog genom basaren op 3 minuter sen for vi och handlade och hämtade pizza och sen hem....
På pizzerian gjorde jag den upptäckten att vi var två Karungihäxor som tänkt samma sak!!!
Adventsfika hos Annika och Janne sen på kvällen, och där var det så mysigt och adventligt! Hemma var det så stökigt så man kunde tro att vi hade plundring...
Det blev en tidig kväll i går, vet inte riktigt varför men sömnen var hel och drömlös...
I da ska jag städa i Lydias rum för hon ska hjälpa mej med lussebullar när hon kommer hem,
Klockan 4 i dag har jag möte på kommun, om min uppsägning, spännande och se vilka jobb som finns och som jag inte är kvalificerad till, kanske kan jag ge tips åt er bloggare vad som finns att tillgå...
Ha en bra dag för det ska jag ha, hoppas jag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon !
Trevligt att se lite liv från dig också, man jag förstår det är inte alltid så lätt att hinna med allt.
Lusebullsbak skall det blir här också någon dag, när lusten och tiden infinner sig.

2005-11-28 @ 07:48:16
Postat av: häxan1

Inte skulle Ni har varit hemma ens, OM vi hade kommit till ER. Det var min HALVA jag, som var så full, att Hon lovade, vad som helst, då på natten!
Onödigt, hade det varit, fått ONÖDIG MOTION ÅXÅ, Ni var ju inte HEMMA!
Hoppas Du får arbete i kommun, kanske ett sekreterares jobb, hos KOMMUN RÅDET?
Lite kunde man hjälpa grannar?

2005-11-28 @ 09:43:31
Postat av: kajsa

Jag tror att det var din nyktra halva som skulle besöka oss, kanske för att få sej ett glas vin eftersom det bara var andra halvan som fick...jag skulle inte vilja vara sekreterare till kommunalrådet eftersom jag tror att vi skulle bara gräla hela tiden..(:

Postat av: Annika

Nå, hur gick det på mötet....fick du nåt erbjudande som tex sekreterare eller nåt? :-)

2005-11-28 @ 19:00:22
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Erik

Lussebullar och kall mjölk, det är oemotståndligt.

2005-11-28 @ 20:21:36
Postat av: Anki

Ja men rådet skulle säkert behöva en ollabella, där skulle du passa.

2005-11-28 @ 20:24:59
URL: http://anki.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)