Cirkus

Har just vart på cirkus i Lydias rum, hon och Ida hade en liten föreställning, Henny skulle åxå vart med men Anki kom och hämtade henne när dom skulle börja. Den var väldigt rolig, flickorna har talang!
Har vart till Pello med Kasper och Janne. Mamma höll på baka polarisar, och vi fick med oss alla utom 3! Farsdagstårta fick vi åxå, det var nog den absolut godaste tårtan jag nånsin ätit!!!
I morgon ska jag med Jannes morsa till sjukgymnastiken, hon kan inte köra bil själv för hon har en sena i ena muskeln som nästan är av. Ska åxå hänga lite tvätt till henne och så ska vi hälsa på hos Rune och sen ska vi handla. På torsdag åker jag själv till Pello och hjälper dom att sota skorstenen.
Jag skulle så gärna ha velat gjort det i dag men Janne hade lite bråttomt...Lydia skulle ju hem från skolan så vi hade en tid att passa.
Har hämtat in en Amaryllis från garaget, blev så sugen och jag har faktiskt tänkt anordna ett litet arrangemang kring den!
Mitt nya liv slets i stycken i Pello...jag tog två tårtbitar...har därför vart på en hysterisk prommenad...
Nu ska jag sätta mej framför tv:n med min bok och invänta en kaffekopp som jag hoppas att Janne sätter på!
Ha en fortsatt trevlig kväll mina kära bloggare!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Vadå 2 bitar? jag åt minst 10 på farsdag!!!
De simmade jag av igår med Elli..
Varför kom inte du?

2005-11-15 @ 17:51:01
Postat av: Erik

Mamma och pappa verkar seriöst vara på gång att koppla upp sig mot internet.

2005-11-15 @ 20:11:46
Postat av: kajsa

Erik!
jag tycker att det är jättebra för då kan dom hålla bra kontakt med sina barnbarn, det skulle komma nån och hjälpa dom åt veckan, jag kunde inte erbjuda min hjälp för jag är inte så bra på sånt!

Postat av: Häxan1

Ditt LIV, den ser vara bokat i varje sekund!
Ramla INTE från taket, om Du skulle kliva DIT, SOTARMÄSTAR!

2005-11-16 @ 09:12:46
Postat av: elli

Fan, inte ska väl du upp på taket!!!!!

2005-11-16 @ 14:37:17
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Annika

Jasså!!! Här händer heller inte mycket...det är bara cirkus hela dagarna! :-)

2005-11-16 @ 16:48:31
URL: http://annkicka.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)